Robin

Wij hebben op een heel prettige manier onze keuken gekocht bij Reddy in Doetinchem. Voordat we binnen kwamen in de showroom hadden we al de keuken in gedachte maar via een paar praktische tips is... Wij hebben op een heel prettige manier onze keuken gekocht bij Reddy in Doetinchem. Voordat we binnen kwamen in de showroom hadden we al de keuken in gedachte maar via een paar praktische tips is hij nog handiger en mooier geworden. Bij de vele andere keukenzaken die we hebben bezocht voelden we ons al snel opgejaagd, hier konden we in alle rust rondkijken en stond de keuken centraal. Niet of we hier zouden kopen, dat beviel ons echt. Ook met de oplevering is alles goed gegaan, desondanks dat de oplevering van ons nieuwe huis een paar keer is verschoven was Reddy heel flexibel. Helemaal top!

Echt meedenken vanuit ons als klant, niet sturen op directe verkoop. Ook de prijs was duidelijk, gelukkig was onderhandelen niet nodig en konden we onze energie in de keuken steken.

Zouden we niet kunnen benoemen, ga zo door!

Cynthia

Heel goed

Alles ging top! Zowel het advies en klantvriendelijkheid en uiteraard de snelle levering van de keuken! In 1 woord super!

Goed en duidelijk .

Johan en Yvonne Borkus. Kilder

Positief , eerlijk, geen overmatige franje, direct een goede prijs.
Positief , eerlijk, geen overmatige franje, direct een goede prijs.
We hebben 4 bedrijven bezocht, en bij Perry van Reddy, hadden we gelijk een goed gevoel, en nu, na een maand in onze nieuwe keuken , kunnen we zeggen, we hebben een goede keuze gemaakt .

Korte lijnen : snel en goed overleg mogelijk, speelt goed in op de eisen van de klant, komt het niet goed uit met de standaard maten, komt er een oplossing!
Goede prijs/kwaliteit...
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Montage gebeurt goed, snel, en vakkundig!
En heel belangrijk! Komt gemaakte afspraken na!!!!!!

Soms wat meer personeel in de showroom, maar ja dan wordt de keuken misschien ook duurder?

Nieuw gaskookstel gekocht, erg goed advies gekregen.

Zeer klantvriendelijk

martens

Reddy keukens heeft ons goed geholpen en begeleid. Werknemers zijn vriendelijk en denken mee met de wensen die je hebt. De keukens zijn voor het geld van degelijke kwaliteit. Wij raden ook... Reddy keukens heeft ons goed geholpen en begeleid. Werknemers zijn vriendelijk en denken mee met de wensen die je hebt. De keukens zijn voor het geld van degelijke kwaliteit. Wij raden ook iedereen aan die onder de tienduizend euro wil blijven om bij reddy keukens de keuken te kopen. Echt een aanrader.

Familie Hofs

Wij hebben een uitstekende ervaring met dit bedrijf

Korte lijnen en een goede communicatie en overal een oplossing voor.

nvt

Binkhorst

Bij Reddy keukens in Doetinchem hebben wij de keuken die wij zochten gevonden. De keuken is volledig naar onze wensen ontworpen en geleverd. Voor dezelfde keuken hebben wij ook in Duitsland offerte... Bij Reddy keukens in Doetinchem hebben wij de keuken die wij zochten gevonden. De keuken is volledig naar onze wensen ontworpen en geleverd. Voor dezelfde keuken hebben wij ook in Duitsland offerte laten maken. Reddy Doetinchem kwam echter met een lagere prijs.

De klantvriendelijkheid van Reddy keukens is uitstekend evenals de adviezen die wij hebben ontvangen.
Nadat er onenigheid was ontstaan met de installateur na plaatsing van de keuken, heeft Reddy dat uitstekend en naar volle tevredenheid opgelost.

Wij adviseren Reddy om de keuze uit installateurs uit te breiden en hun werk te bekijken/controleren bij de klant.

Edith van der Burg

Erg goed contact wordt goed geluisterd naar de wensen.

Goed persoonlijk contact
Goede duidelijke constructieve adviezen

Niets ga zo door

Prettig

Vriendelijke verkoper, denk goed mee, dringt niet op