Eddy Kraaijenbrink

We zijn goed en snel geholpen in de winkel.
Geen afspraak nodig zoals bij veel andere keukenzaken.
We zijn goed en snel geholpen in de winkel.
Geen afspraak nodig zoals bij veel andere keukenzaken.
We vonden het wel een beetje vreemd dat de keuken voor levering geheel betaald moest worden.(bij keukens wil er nog wel eens wat aan mankeren)
Toch maar gedaan en er mankeerde helemaal niets!!! 100% in orde!!
Mag ook wel eens gezegd worden.

Erg persoonlijk en klant vriendelijk.

De faktuur van de door Reddy keukens aanbevolen elektricien viel wel heeel erg tegen.
Beter zelf een elektricien uitzoeken.

Peter en Yvonne

Prima ervaring! Ik beveel Reddy Keukens zeker aan. We hebben een prachtige keuken, helemaal naar onze wens. Er werd goed geluisterd, en gelijk uitgetekend. Kan menig keukenzaak een voorbeeld aan... Prima ervaring! Ik beveel Reddy Keukens zeker aan. We hebben een prachtige keuken, helemaal naar onze wens. Er werd goed geluisterd, en gelijk uitgetekend. Kan menig keukenzaak een voorbeeld aan geven.

Prima montage, door een zeer vakkundige en meedenkende monteur. De kleine tekortkomingen werden snel, klantvriendelijk en vakkundig opgelost.

Pluspunt is ook de after-sales, simpel door een kijkje te komen nemen in de keuken.

Zie review

Johanna Sinnema

We zijn prettig en goed geholpen. Met name de creatieve invalshoek had een grote meerwaarde.
Ook het gegeven dat de prijs vast is: geen gezeur en gedoe over kortingen.
Onze keuken was...
Ook het gegeven dat de prijs vast is: geen gezeur en gedoe over kortingen.
Onze keuken was gewaagd ontwerp, en nu zeer goed geslaagd; helemaal blij

Anders denken en meedenken

Kleine zaken als bestekbak zijn niet besproken/meegenomen (onhandig als he de keuken wilt inrichten)

Arie

Goed advies en goede communicatie over de aanschaf van de nieuwe keuken met inbouwapperateur. Inmeten door eigen personeel wel zo prettig.

Goede communicatie ook nadat de keuken geplaatst is.

Nee

Positieve ervaring!

* goede en duidelijke advisering
* goede en duidelijke communicatie per mail
* servicegerichte begeleiding bij levering keuken

Zou fijn zijn wanneer verpakkingsmateriaal na plaatsing keuken wordt meegenomen.

Peter en Erna Olthof

Keurig geholpen, duidelijk van begin tot einde.

Goed advies en snel antwoord op onze vragen!

R. Thuis

Vriendelijke open sfeer en zeer zeker geen verkoopdrang.

Het meedenken en verbeterpunten aangeven waar wij zelf nog niet aan gedacht hadden.

Misschien de klant iets beter informeren over het proces van levering.

Marco Venderbosch

Onze ervaring met Reddy keukens Doetinchem kunnen wij niet anders omschrijven dan zeer goed. We hebben wel lang getwijfeld over het feit van: gaan we voor nieuw of gaan we de bestaande keuken... Onze ervaring met Reddy keukens Doetinchem kunnen wij niet anders omschrijven dan zeer goed. We hebben wel lang getwijfeld over het feit van: gaan we voor nieuw of gaan we de bestaande keuken renoveren. Timo Kramer heeft ons een uitstekend advies gegeven en ruim de tijd genomen en we hebben alsnog besloten toch voor nieuw te gaan. We zijn ook blij dat we dit gedaan hebben, superblij met onze nieuwe keuken.

Eerlijk advies tegen een goede prijs, geen onderhandeling nodig, direct een scherpe prijs neergelegd.

Een verbeterpunt zou kunnen zijn de software die men gebruikt om de keuken samen te stellen, deze leek soms wat gebruikers-onvriendelijk als ik het vergelijk met het bedrijf waar we een tweede... Een verbeterpunt zou kunnen zijn de software die men gebruikt om de keuken samen te stellen, deze leek soms wat gebruikers-onvriendelijk als ik het vergelijk met het bedrijf waar we een tweede offerte hadden aangevraagd. Als voorbeeld: we hebben een kastenwand met combi-magnetron uitgekozen, de offerte zaten een paar fouten in. Het ging in dit geval over de twee zijwanden van de kast die in de offerte niet dezelfde afmetingen hadden, iets wat goede software zou moeten detecteren zodat er niet fout geproduceerd kan worden. Timo heeft het later handmatig aangepast en uiteindelijk is alles keurig kloppend geleverd en ontbrak er niets.

V. van Bruxvoort

Fijne deskundige mensen die advies geven op maat

Denken heel erg mee, met goede tips

Henk en Toos te kampe

Goed bedrijf . Ze hebben alle tijd voor je.

Zijn erg vriendelijk. Alles is bijna mogelijk.

Helemaal niks