Naar een tip van familie zijn wij Reddy Barendrecht terecht gekomen. Wij waren al een tijdje bezig met proces keuken uitzoeken en we hadden al een aantal keuken bedrijven bezocht. We hadden het... Naar een tip van familie zijn wij Reddy Barendrecht terecht gekomen. Wij waren al een tijdje bezig met proces keuken uitzoeken en we hadden al een aantal keuken bedrijven bezocht. We hadden het eigenlijk wel een beetje gehad met al die verkoop verhalen de ene nog mooier dan de andere. Maar wat een verschil toen wij Reddy Barendrecht binnen kwamen, geen opdringer verkopers met speciale acties maar gewoon een goed verhaal wat eerlijk en oprecht overkwam. Wij zijn toen met Christian gaan zitten en hebben samen met hem de keuken ontworpen en alles wat wij wilden was mogelijk (bij andere zaken waren onze wensen niet altijd mogelijk of het zou extra duur worden) Er werd echt door hem meegedacht en vertelde ons duidelijk wat je beter wel in niet kon doen, daarnaast kwam er direct een hele mooie prijs op tafel zonder dat daar moeilijk over onderhandeld moest worden. De levering en montage is ook perfect verlopen . Wij zijn ontzettend blij met de keuken en dat wij bij Reddy zijn binnengestapt. Afspraken werden goed nagekomen door Christian

De rust en geduld van de verkoper er wordt totaal niet gepusht. Je hebt maar met een persoon te maken die alles begeleid van het begin tot het eind en dat geeft een fijn gevoel. Wat ook heel fijn is... De rust en geduld van de verkoper er wordt totaal niet gepusht. Je hebt maar met een persoon te maken die alles begeleid van het begin tot het eind en dat geeft een fijn gevoel. Wat ook heel fijn is dat je een afspraak kunt maken op de tijden die ons het beste uitkwam. Daarnaast kwam Christian ook nog een keer langs om te kijken toen de keuken helemaal af was om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Wij zijn goed geadviseerd, er werd de tijd genomen om alle onderdelen van de keuken rustig te bekijken.

Eerlijke adviezen over de keuken, vriendelijke en geduldige medewerkers.
Gemaakte afspraken worden nagekomen

Karin

De heer Twiest van Reddy Keukens luistert naar de wensen van de klant. Bij twijfel geeft hij goede adviezen. Bij hem geldt de gezegde: Klant is koning!

Denkt met de klant mee.

Geen.

Richard

Prettig keuken uitzoeken! Ruime keuze, je kunt op je gemak wat uitzoeken, zelfs 's avonds, en Geen druk om direct keuze te maken. Voldoende kennis en ervaring aanwezig, zodat ze ook meedenken om tot... Prettig keuken uitzoeken! Ruime keuze, je kunt op je gemak wat uitzoeken, zelfs 's avonds, en Geen druk om direct keuze te maken. Voldoende kennis en ervaring aanwezig, zodat ze ook meedenken om tot de juiste keuze te komen. Plaatsing door ervaren vakmensen: netjes en snel.

Veel kennis
Je krijgt alle tijd om juiste keuzes te maken
Houdt ook tijdens en na plaatsing contact
Goede kwaliteit materiaal en apparaten

Don Schavemaker

Onze ervaringen bij Reddy Keukens Barendrecht zijn zeer positief. Christian Twiest is zeer flexibel (wij konden alleen 's avonds een afspraak in plannen en dat was totaal geen probleem), vriendelijk... Onze ervaringen bij Reddy Keukens Barendrecht zijn zeer positief. Christian Twiest is zeer flexibel (wij konden alleen 's avonds een afspraak in plannen en dat was totaal geen probleem), vriendelijk en denkt goed mee in het ontwerp en indeling van de keuken. Het ontwerp van onze keuken is er zeker op vooruit gegaan door de tips en het praktische denken van Christian.
Zijn aanpak sprak ons erg aan en het traject van offerte tot nazorg werd duidelijk door hem uitgelegd. Erg prettig is het ook dat je bij iedere stap met Christian zelf te maken hebt en dat je niet naar allerlei sales of aftersales afdelingen wordt doorverwezen. Absoluut een aanrader dus.

Vriendelijkheid (absoluut niet pushend op een verkoop), flexibiliteit, professionaliteit, praktisch denken, goede prijs, persoonlijk contact van offerte tot nazorg.

Op de website is maar beperkt informatie beschikbaar over de keukens. Ik raad aan hier meer details weer te geven over afmetingen, type/merken apparatuur, materiaal frontjes, materiaal blad etc.

fam. van der Ent

Eigentijds assortiment, goede kwaliteit en goede prijs/kwaliteitverhouding

Aantrekkelijke materialen en apparatuur
Goed advies
Prettige benadering, niet opdringerig of overdreven commercieel

Kan niks verzinnen. Zou meer publiciteit moeten krijgen.

Familie van Houwelingen

Reddy Barendrecht is een goed bedrijf met deskundige mensen aan het roer, die voor ons onze droomkeuken hebben gerealiseerd tegen een zeer betaalbare prijs, zonder "gedoe" met afdingen. Gewoon een... Reddy Barendrecht is een goed bedrijf met deskundige mensen aan het roer, die voor ons onze droomkeuken hebben gerealiseerd tegen een zeer betaalbare prijs, zonder "gedoe" met afdingen. Gewoon een kwalitatief uitstekende keuken voor een zeer schappelijke prijs.

Goede service, denkt prima mee, er is goed geadviseerd om tot onze droomkeuken te komen. Denken mee, als er probleempjes opdoemen en zijn zeer servicegericht

Meer adverteren, Reddy is een fantastische keukenformule!

Eerlijk en hulpvaardig.

Christian zorgt er voor dat je blij wordt van je aankoop.

Heel erg prettig met korte lijntjes

Men komt ter plekke kijken voor, tijdens en na de plaatsing

De werkwijze is zeer prettig. Waar concurrenten eerst met grote offertes komen en dan met kortingen gooien, is het hier anders. Er wordt eerst over de keuken gesproken en later komt de direct nette... De werkwijze is zeer prettig. Waar concurrenten eerst met grote offertes komen en dan met kortingen gooien, is het hier anders. Er wordt eerst over de keuken gesproken en later komt de direct nette prijs. Ook wordt je ruim bedenktijd gegund. De levering ging uitstekend. Het voordeel is dat eerst alles in eigen magazijn wordt geleverd en gecontroleerd. Montage is ook netjes en met aandacht gedaan. Of te wel wij zijn echt tevreden!

Eerlijke prijs
Service en aandacht