Hannah Kruijs

Ervaring was goed. Vriendelijk personeel, meedenkend en niet opdringerig (dat was vooral erg fijn).

P.Schrier

Goede service verlening en uitstekende voorlichting bij bestelling van een keuken.

Klant vriendelijk, snel,flexibel.en zeer goede montage

Willeke van Bruggen

Na heel lang zoeken en oriënteren kwamen we , na een tip van vrienden bij Reddy keukens Barendrecht. Wat een verademing.
We konden op ons gemak rondkijken en onze vragen stellen zonder...
We konden op ons gemak rondkijken en onze vragen stellen zonder opdringerige vragen terug te krijgen.
We zijn 3x terug geweest en steeds met alle aandacht en geduld behandeld zonder druk. Christian is zelf de keuken komen opmeten en heeft meerdere keren contact gezocht om te vragen of alles goed verliep. Uitzoekwerk werd netjes en in overleg afgehandeld.
we hebben zelfs een pannenset gekregen ondanks dat we daar niet voor in aanmerkibng kwamen.
En..we hebben een schitterende , kwalitatief goede en betaalbare keuken... Nogmaals Christian bedankt voor alle goede zorgen
de bestelling en levering ging

klantvriendelijkheid en rust

Jan Wijnhoff

We zijn van het begin tot het einde prima geadviseerd en geholpen
En zijn nooit onder druk gezet om vroegtijdig een handtekening te zetten voor de aankoop van de keuken.

Onze ervaring is: nauwkeurigheid, prijs en kwaliteit goed en we zijn altijd eerlijk en prettig geholpen.

Fam Groenendijk

Geweldig. Totaal niet opdringerig, goed en gezellig personeel en top geholpen.

Geen opdringerig gedoe wat je bij de meeste keukenzaken wel hebt.
Geen gedoe met kortingen en prima prijzen.
Vriendelijk, bekwam en behulpzaam personeel.