E.Ruisch

Wij zijn zeer tevreden over onze ervaring met Reddy keukens.
Wij zijn zeer tevreden over onze ervaring met Reddy keukens.
Tijdens ons eerste gesprek kregen wij meteen een goede indruk van de keuken. Dit door de duidelijke uitleg van verkoper Christiaan. Zijn gemaakte 3D-tekening kwam behoorlijk overeen met de werkelijke keuken die wij uiteindelijk kochten. Iets wat wij bij de Concurent alleen met potlood ingetekend kregen. Als je de winkel verlaat weet je dus écht hoe de keuken die je koopt eruit gaat zien.
Ook de keukeninstallateur was een echte vakman en nam de tijd om de keuken perfect te installeren en af te leveren.

Werkelijk uitziende en op maat 3D-tekening met de door onszelf uitgekozen kasten en apparatuur.
Geen gepush om je handtekening te zetten.
Ervaren keukeninstallateur.

Onze ervaring mert Reddy Keukens Barendrecht is heel goed. Vanaf het 1e contact het gevoel dat het om ons ging. Een keuken kopen kost vaak energie, omwille van de werkwijze van sommige... Onze ervaring mert Reddy Keukens Barendrecht is heel goed. Vanaf het 1e contact het gevoel dat het om ons ging. Een keuken kopen kost vaak energie, omwille van de werkwijze van sommige keukenleveranciers. Tijdens onze zoektocht naar de keuken ook bij de Mandemakers groep gekeken en een offerte laten maken. Ze willen je daar bijna dwingen tot een aankoop met mooie praatjes en zogenaamde aanbiedingen. Moe werden we ervan. Bij Reddy Barendrecht dit gevoel helemaal niet gehad.

Meedenken, geen push gedrag. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Nee

A.Noordzij

Geen snelle verkopers die je bespringen maar duidelijk, meedenkend, behulpzaam en geen gedoe met kortingen: je weet gelijk waar je aan toe bent

Erg flexibel(openingstijden werden voor ons opgerekt)

Niet alles wat we uitgezocht hadden, bleek leverbaar. Jammer.

Edwin en Therese van der Sande

Wij hebben een meer dan goede ervaring met Reddy Keukens Barendrecht.Eigenaar Christian heeft ons uit de brand geholpen door een zeer snelle levering en montage te regelen.
Dankzij de...
Dankzij de deskundige medewerkster staat er nu een prachtige keuken in ons nieuwe huis.
Van het ontwerpen tot en met het plaatsen zijn wij meer dan tevreden.
Wij hebben zeer goed advies gekregen van medewerkster Aiten zij heeft goed met ons meegedacht over de mogelijkheden.
Wij bevelen Reddy Keukens Barendrecht dan ook bij iedereen aan.

Sterke punten zijn snelle levering en deskundigheid

nee, vooral op deze manier door blijven gaan.

Job

Na een ruime zoektocht naar onze nieuwe keuken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Reddy keukens Barendrecht. Juist doordat we zoveel aan vergelijk hebben gedaan kan ik met recht zeggen dat het... Na een ruime zoektocht naar onze nieuwe keuken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Reddy keukens Barendrecht. Juist doordat we zoveel aan vergelijk hebben gedaan kan ik met recht zeggen dat het op zijn minst de moeite is om bij deze zaak te gaan kijken. Topkwaliteit keukens en apparatuur, qua prijs scherp en transparant en daardoor interessant. De eigenaar, Christian Twiest, is erg vriendelijk, "down to earth", en deskundig, datzelfde geldt voor zijn collega Aiten. Daarnaast kan ik uit eigen ervaring zeggen dat men ook veel geduld heeft en op geen enkele manier zaken opdringt. Wij hebben uiteindelijk onze keuken bij Reddy Barendrecht gekocht en zijn daar voor wat betreft het hele proces van bestelling, tot levering erg tevreden over, datzelfde geldt voor de kwaliteit. Ook over de aftersales zijn wij in elk geval erg tevreden. Kortom, kwalificatie: "zeer goed" van ons!

Vrijheid als klant, transparantie in kosten, vriendelijkheid en deskundigheid personeel, prijs-kwaliteit verhouding.

pauline visscher

Prettige ontvangst bij de eerste bezichtiging in de showroom met een uitgebreide voorlichting van mogelijkheden.
een goede begeleiding bij het kiezen van keuken voor een zorgwoning en...
een goede begeleiding bij het kiezen van keuken voor een zorgwoning en eventuele latere ongemakken: te denken aan kranen, handgrepen, kookplaat en schoonmaakeenvoud.

Goede folder met ruime keuzemogelijkheden en prijsopgave.

Marian

Vriendelijk en kundig. Ze helpen met goede adviezen en totaal niet opdringerig!!!
Zoals afgesproken de keuken netjes geplaatst, win zijn erg blij met detotale afhandeling

Direct een 3 D tekening maken met de keuze van de keuken. Je ziet dan ook direct hoe het eruit zou komen te zien. Bij goedkeuring over de prins, wordt er eerst thuis opgemeten en daarna nieuwe... Direct een 3 D tekening maken met de keuze van de keuken. Je ziet dan ook direct hoe het eruit zou komen te zien. Bij goedkeuring over de prins, wordt er eerst thuis opgemeten en daarna nieuwe tekening met alle aanpassingen en daarna pas de totale kosten. Je hoeft maar een heel klein gedeelte aan te betalen.

Fam. van der Veer

Uitstekende service, vriendelijk, betrouwbaar en kwalitatieve keukens!

Meedenken en samenwerking met de klant! Men neemt de tijd voor je. Dit geeft een prettig gevoel!

Geen.

Wesdorp

We hebben goede ervaring met de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er hangt een ongedwongen sfeer in de showroom en ook de 'na-zorg' is uitstekend.

Je kunt rustig door de showroom lopen zonder een hijgerige verkoper in je nek te hebben, er wordt goed met je mee gedacht, er wordt totaal niet gepusht en de levertijd bedraagt slechts 6 weken.

Remco H.

Bij Reddy Keukens geen kortingen die alleen vandaag gelden, geen verkopers die aan de baas gaan vragen of ze nog meer zogenaamde korting mogen geven, geen druk op het ondertekenen van de offerte.... Bij Reddy Keukens geen kortingen die alleen vandaag gelden, geen verkopers die aan de baas gaan vragen of ze nog meer zogenaamde korting mogen geven, geen druk op het ondertekenen van de offerte. Bij Reddy worden geen spelletjes gespeeld maar krijg je een offerte met de prijs die voor de keuken geldt. Wat ik wil bij aanschaf van zo'n kostbaar product is: aandacht, service, betrokkenheid, klantgerichtheid en kwaliteit, dit heb ik bij Reddy Keukens gekregen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende service.
Goede nazorg.
Prettig contact met verkoper/eigenaar Christian.
Keuken vakkundig geplaatst door Richard.

Geen.