M.C. Bosloper

Reddy Barendrecht is een bedrijf dat de klant direct een vertrouwen geeft door bij de opmaak van de offerte de nettoprijs aan te geven en er geen show van maakt met een hoge prijs en later zogenaamd... Reddy Barendrecht is een bedrijf dat de klant direct een vertrouwen geeft door bij de opmaak van de offerte de nettoprijs aan te geven en er geen show van maakt met een hoge prijs en later zogenaamd 40% korting geeft.
De keuken is van een uitstekende kwaliteit en op tijd geleverd en geïnstalleerd.

Sterke punten zijn:
- duidelijke en eerlijke offerte, direct de nettoprijs
- altijd bereikbaar voor vragen (telefonisch en e-mail)
- inhuur van een zeer professionele monteur die...
Sterke punten zijn:
- duidelijke en eerlijke offerte, direct de nettoprijs
- altijd bereikbaar voor vragen (telefonisch en e-mail)
- inhuur van een zeer professionele monteur die voldoende tijd neemt om alles goed af te ronden
-perfecte naservice

Kan niet beter

Van der Griendt

Levering keuken keurig en als er iets niet geheel goed was werd dit netjes opgepakt.

Korte lijnen en persoonlijke aandacht.

Goed advies m.b.t. keukenontwerp. Er wordt tijd genomen en gelaten om na te denken over het geboden ontwerp.

Ervaring in keuken ontwerp

De afstemming met keukenmontage dient beter te verlopen. Een oordeel over een keuken verkoopt stopt niet nadat de klant de handtekening heeft gezet. Vanaf start tot einde keukenmontage duurde zeven... De afstemming met keukenmontage dient beter te verlopen. Een oordeel over een keuken verkoopt stopt niet nadat de klant de handtekening heeft gezet. Vanaf start tot einde keukenmontage duurde zeven weken. Dit is te lang.

Reactie Reddy Keukens Barendrecht:

Dat de montage van het begin tot het eind langer heeft geduurd is niet de normale gang van zaken. De voornaamste reden hiervoor is dat de monteur in het het ziekenhuis kwam te liggen en bijna een... Dat de montage van het begin tot het eind langer heeft geduurd is niet de normale gang van zaken. De voornaamste reden hiervoor is dat de monteur in het het ziekenhuis kwam te liggen en bijna een maand uit de roulatie was. Wij hadden hiervoor geen directe vervanger en omdat er ook wat extra werkzaamheden waren bij gekomen wilde de monteur dit zelf afmaken. De monteur zou alles goed met de klant hebben afgestemd alleen dit bleek achteraf niet zo te zijn. Om te voorkomen dat dit weer kan gebeuren hebben we nu maatregelen genomen en duidelijke afspraken gemaakt met onze monteurs.

Eef van Doorn

Zeer relax en goede service en wat er afgesproken is wordt ook gedaan

Afspraken na komen doen wat er afgesproken is

George Van Den Berg

De verkoper weet war hij over praat en komt zijn beloftes na.
De keuken is netjes geplaatst volgens afspraak
En de service na het zetten van de keuken is ook dik in orde. De verkoper weet war hij over praat en komt zijn beloftes na.
De keuken is netjes geplaatst volgens afspraak
En de service na het zetten van de keuken is ook dik in orde.
Oftewel een fijne zaak met een goede service

Ik ben super tevreden,vriendelijke mensen,niks is teveel.
Monteur die geweest is werkt erg netjes en vriendelijk.

Vriendelijk,meedenkend en netjes geplaatst

Guus

Super, keuken gekocht, hulp bij problemen was top, deze keukenboer doet er alles aan om je keuken te laten worden zoals je wenst.

Probleem oplossen zonder gezeik en snel: )

koelkast rooster boven op lijst, zou er standaard bij geleverd mogen worden
Vragenlijst extra optie, heb maar wat ingevuld bij - informatie website koelkast rooster boven op lijst, zou er standaard bij geleverd mogen worden
Vragenlijst extra optie, heb maar wat ingevuld bij - informatie website
- aftersales
maar heb jullie site niet gezien..
Optie geen idee zou handig zijn of iets in die trant

Marina De Dobbelaere

Prettig en vakkundig te woord gestaan en geholpen

Verkoper( Christian Twiest) luisterde goed naar mijn wensen en vulde mijn vraag adequaat in

Fons en Linda Rijsmus

We zijn zomaar naar binnen gegaan om ff te kijken en het beviel ons wel zodat we een afspraak hebben gemaakt. Bij de eerste afspraak hebben we zeker wel bijna vijf uur gezeten het was een lange zit... We zijn zomaar naar binnen gegaan om ff te kijken en het beviel ons wel zodat we een afspraak hebben gemaakt. Bij de eerste afspraak hebben we zeker wel bijna vijf uur gezeten het was een lange zit maar het gevoel bij Christian Twiest wat hij ons gaf was de doorslag.

Uiteindelijk om het verhaal kort te houden hebben we de keuken besteld en zijn hier super blij mee zowel de aflevering en de betrokkenheid van Christian die het voor ons persoonlijk heeft gemaakt en ons niet het gevoel gaf dat we een nummer waten.

Het gevoel dat we geen nummer waren

P . Mosch

Super goede ervaring met christian en zijn team in een relaxte sfeer de keuken samengesteld en zonder enige vorm van dwang tot aanschaf over gegaan, een eerlijke prijs afgesproken en levering... Super goede ervaring met christian en zijn team in een relaxte sfeer de keuken samengesteld en zonder enige vorm van dwang tot aanschaf over gegaan, een eerlijke prijs afgesproken en levering volgens planning. ook na levering als er iets niet in orde is gelijk met de oplossing komen, en de keuken voldoet aan alle verwachtingen kortom hier kun je met een gerust gevoel een keuken kopen .

fijne sfeer bij het samenstellen van de keuken en met je mee denken wat de mogelijkheden zijn, maar ook na levering nog steeds betrokken zijn bij de klant.