Robert

Top, bij binnenkomst vriendelijk begroet zonder dat ze gelijk op je nek zitten, we konden in alle rust rondkijken. Afspraak gemaakt voor een huisbezoek met Christian. Hij heeft voor ons meerdere... Top, bij binnenkomst vriendelijk begroet zonder dat ze gelijk op je nek zitten, we konden in alle rust rondkijken. Afspraak gemaakt voor een huisbezoek met Christian. Hij heeft voor ons meerdere ontwerpen gemaakt van de mogelijkheden, en ons veel tips gegeven.

Geduldig en zeker niet opdringerig, veel ervaring en niets was teveel, en goede montage.

Nee, ga vooral zo door

Afsaneh Gomes dos Santos

Top!

Zeer vriendelijk, geduldig en weten wat ze leveren!

S Thies

Zeer prettig bedrijf , mooie en handige locatie gratis parkeren voor de deur, kleinschalig maar met uitgebreide keuzes voor elk wat wils

Goede klantgerichtheid , denkt mee in het hele proces, zeer prettig in omgang en heeft veel kennis! Kortom leuk bedrijf met een gedreven eigenaar!

Kulman

Zeer goed geholpen, goede comunicatie ivm levering ect.
Goede prijs kwaliteit verhouding, erg fijn bedrijf ,
Komt afspraken na.

Erg goed meedenkend

C. Monster

Wij zijn zeer goed geholpen bij Reddy keukens Barendrecht. De keuken is helemaal naar onze zin geworden en als we weer eens iets wilde veranderen werd dat prima geregeld. Er werd uitgebreid tijd... Wij zijn zeer goed geholpen bij Reddy keukens Barendrecht. De keuken is helemaal naar onze zin geworden en als we weer eens iets wilde veranderen werd dat prima geregeld. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen. Ook de plaatsing ging heel fijn een hele goede monteur die zeer netjes werkt.

Bij het plaatsen kwamen kleine foutjes aan het licht maar die werden dezelfde dag verholpen. Fijn om te weten dat alles snel wordt opgelost. Na het plaatsen werd er dezelfde avond nog gebeld of... Bij het plaatsen kwamen kleine foutjes aan het licht maar die werden dezelfde dag verholpen. Fijn om te weten dat alles snel wordt opgelost. Na het plaatsen werd er dezelfde avond nog gebeld of alles naar wens was.

Vooral zo door gaan met jullie goede service.

Marinus Opsteegh

Positief, in vergelijking met andere keuken aanbieders een verademing. Geen druk om maar snel te kopen

Duidelijkheid over prijzen en mogelijkheden. Vriendelijke verkoop.

Wellicht de interne communicatie

Heel fijn!!

Goed advies, deskundig, komen afspraken na, klantvriendelijk

Louter positief.

Louter positief.

Geen.

Jan Oosterbaan

Vanaf het moment van binnen komst tot aan het plaatsen van de keuken is alles (zeer) goed gegaan.
Vriendelijk, behulpzaam. Altijd bereid om je te helpen. We mochten fronten van het blad en de deurtjes mee naar huis nemen om te kijken hoe het stond.

De medewerkster bracht ons op ideeën. En was tegelijkertijd niet opdringerig. Niets was te veel.

Zorg dat er bij de ingang geen goederen (inbouwapparaten) staan. Ook al worden die dezelfde dag opgehaald. Dit geeft een rommelig gezicht

Gunay Goeliyeva

Keukenkasten gekocht en door een kennis laten plaatsen. Een jaar later is de rand van het werkblad gaan smelten. Gebeld met Reddy Keukens, foto opgestuurd. Bleek de keuken helemaal niet goed... Keukenkasten gekocht en door een kennis laten plaatsen. Een jaar later is de rand van het werkblad gaan smelten. Gebeld met Reddy Keukens, foto opgestuurd. Bleek de keuken helemaal niet goed geplaatst te zijn. Nu een keuken monteur aangeraden door Reddy Keukens laten komen en alles zoals het hoort gecorrigeerd. Hele fijne monteur met jaren ervaring, heeft de keuken helemaal opnieuw geplaatst. En wat een verschil !!!! Benodigde spullen door Reddy keukens op afgesproken datum geleverd, ik hoefde niets te zeggen, ze wisten precies wat er nodig was en in welke maat/ kleur.
Medewerkster van Reddy Keukens heeft ook alles netjes besteld.
Cortom een hele fijne zaak, met deskundige personeel, die met je meedenkt en alles doet om naar je wens te krijgen! Zelfs bij een kleine keuken!!
Toppers!