Don Schavemaker

Onze ervaringen bij Reddy Keukens Barendrecht zijn zeer positief. Christian Twiest is zeer flexibel (wij konden alleen 's avonds een afspraak in plannen en dat was totaal geen probleem), vriendelijk en denkt goed mee in het ontwerp en indeling van de keuken. Het ontwerp van onze keuken is er zeker op vooruit gegaan door de tips en het praktische denken van Christian.
Zijn aanpak sprak ons erg aan en het traject van offerte tot nazorg werd duidelijk door hem uitgelegd. Erg prettig is het ook dat je bij iedere stap met Christian zelf te maken hebt en dat je niet naar allerlei sales of aftersales afdelingen wordt doorverwezen. Absoluut een aanrader dus.

Vriendelijkheid (absoluut niet pushend op een verkoop), flexibiliteit, professionaliteit, praktisch denken, goede prijs, persoonlijk contact van offerte tot nazorg.

Op de website is maar beperkt informatie beschikbaar over de keukens. Ik raad aan hier meer details weer te geven over afmetingen, type/merken apparatuur, materiaal frontjes, materiaal blad etc.

Score voor Reddy Keukens Barendrecht: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Keuken eiken hout