Naar een tip van familie zijn wij Reddy Barendrecht terecht gekomen. Wij waren al een tijdje bezig met proces keuken uitzoeken en we hadden al een aantal keuken bedrijven bezocht. We hadden het eigenlijk wel een beetje gehad met al die verkoop verhalen de ene nog mooier dan de andere. Maar wat een verschil toen wij Reddy Barendrecht binnen kwamen, geen opdringer verkopers met speciale acties maar gewoon een goed verhaal wat eerlijk en oprecht overkwam. Wij zijn toen met Christian gaan zitten en hebben samen met hem de keuken ontworpen en alles wat wij wilden was mogelijk (bij andere zaken waren onze wensen niet altijd mogelijk of het zou extra duur worden) Er werd echt door hem meegedacht en vertelde ons duidelijk wat je beter wel in niet kon doen, daarnaast kwam er direct een hele mooie prijs op tafel zonder dat daar moeilijk over onderhandeld moest worden. De levering en montage is ook perfect verlopen . Wij zijn ontzettend blij met de keuken en dat wij bij Reddy zijn binnengestapt. Afspraken werden goed nagekomen door Christian

De rust en geduld van de verkoper er wordt totaal niet gepusht. Je hebt maar met een persoon te maken die alles begeleid van het begin tot het eind en dat geeft een fijn gevoel. Wat ook heel fijn is dat je een afspraak kunt maken op de tijden die ons het beste uitkwam. Daarnaast kwam Christian ook nog een keer langs om te kijken toen de keuken helemaal af was om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Score voor Reddy Keukens Barendrecht: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Complete keuken