Familie Beenen

Uitstekende ervaring

Klantvriendelijk, deskundigheid, meedenken, afspraken nakomen

Geen, alles perfect

Dick Snijders

Prima ervaring met dit bedrijf (na mislukte poging bij een ander Reddy-bedrijf, vanwege onverwacht in rekening brengen van kosten voor levering elders in het land). Aanpassingen verliepen soepel,... Prima ervaring met dit bedrijf (na mislukte poging bij een ander Reddy-bedrijf, vanwege onverwacht in rekening brengen van kosten voor levering elders in het land). Aanpassingen verliepen soepel, levering op afgesproken dag en tijd, installatie idem. Eén foutje, het gat in het aanrechtblad was te groot voor het bestelde kooktoestel, kon hersteld worden door een (bij ons passend) groter apparaat te leveren: de volgende dag werd het gebracht en alsnog aangesloten.

Alles; de beste waren: goed luisteren naar wensen klanten, advies daarop en de prijs

Hoezo verbetertips

John Dik

Vriendelijk, niet opdringend advies, meedenken, diverse voorstellen zonder te pushen

Eigenaar, duidelijk, geen gezeur over de prijs
Prima prijs / kwaliteit
Uitstekende monteurs

N.v.t.

Rob Drijver

Vriendelijk en goed advies. Medewerkend om 2 weken later te leveren ivm vakantie periode. Ik wacht nog op de Google home zoals op Facebook toegezegd bij kopen van een keuken in een bepaalde periode.

Zie boven.

De boven kastjes boven de ovens gaan beiden links gedraaid open. Achteraf had het makkelijker geweest als ze anders hadden geopend.

Rini

Super geholpen .goede service

Vriendelijk personeel

Erg fijne service! Tijdens levering bleek de ombouwkast van de koelkast niet de goede maat, werd direct opgepakt en zijn persoonlijk langs geweest om nogmaals op te meten. Tijdens montage van de... Erg fijne service! Tijdens levering bleek de ombouwkast van de koelkast niet de goede maat, werd direct opgepakt en zijn persoonlijk langs geweest om nogmaals op te meten. Tijdens montage van de spoelbak brak een hoek af (fabrieksfout), Christian is voor ons erachter aan gegaan waardoor we een nieuwe vergoed hebben gekregen van de fabriek. Altijd bereikbaar voor vragen en zeer klantvriendelijk. We zijn super tevreden met onze keuken (zelf gemonteerd en dit was prima te doen met twee man).

Deskundig, geduldig, oplossing gericht

Duidelijkere montage handleiding

Rob Aandeweg.

Wat een fijn bedrijf fantastisch geholpen .

Het mee denken en iedere keer door de showroom niets was te veel.

Geen verbeter tips nodig.
Gewoon TOP.

Hans Vermaak

Zeer professioneel personeel

Men neemt alle tijd voor je zelfs 's-avonds op speciaal verzoek

Nazorg, deurtje heeft scherpe rand en dit oplossen moet ik zelf doen :( men kon geen prullebak plaatsen ook zelf gedaan

Kwalitatief zeer goed, mooi product met goed advies en snelle levering. Maar zeker ook de professionele installatie.

Kwaliteit, advies en installeren

Geen.

Die booy

Super vriendelijke vakkundige snelle service en levering. Komt ook met ideeen waar je zelf niet aan hebt gedacht met opstelling van de keuken

Snelle service meedenkend advies