We zijn eerst bij de Mandemakergroep geweest voor een offerte, waar we uiterst onder druk werden gezet en daarom ook de zaak verlaten hebben. Het tegenovergestelde bij Reddy:)
Zeer...
Zeer vriendelijk door Aiten geholpen met een hoop kennis.

Geduld.

Fam. Bollermann

Geweldig. Wat Christian van Reddy Keukens belooft komt hij nu. Hij heeft heel goed mee gedacht met het uitkiezen van de keuken. Er werd ook totaal niet moeilijk gedaan als we toch nog dingen wilden... Geweldig. Wat Christian van Reddy Keukens belooft komt hij nu. Hij heeft heel goed mee gedacht met het uitkiezen van de keuken. Er werd ook totaal niet moeilijk gedaan als we toch nog dingen wilden veranderen. De keuken kwam keurig op de afgesproken datum. Zelfs toen bleek dat onze bestelde afzuigkap niet helemaal paste konden we deze gewoon terug geven en ruilen voor een andere.

De enorme flexibiliteit is top

Geweldig advies en professionele ondersteuning.

Zijn in zake kundig en hebben praktische tips waar wij zelf niet aan gedacht zouden hebben.

Zoals het bij ons is gegaan is het uitstekend geregeld.

Prettige sfeer kundig advies
Kennis van zaken

Ze nemen ruim de tijd om de klant de
Juiste apparatuur te verkopen.
Prima monteur voor de montage.

Dat zou ik zo gauw niet weten.

Joyce

Doelgerichtheid

De kraan was vrij hoog en de spoelbak ondiep waardoor het water buiten de spoelbak spetterde tijdens bijvoorbeeld het handen wassen.
Nadat we dit hadden aangegeven werd er zonder extra kosten...
Nadat we dit hadden aangegeven werd er zonder extra kosten een andere lagere kraan voor ons besteld. Netjes opgelost!

Michael van der Meer

Via familie bij Reddy Keukens uitgekomen, had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Eenmaal in de winkel werden we super goed geholpen door Aiten, ze neemt de tijd om alles goed door te nemen,... Via familie bij Reddy Keukens uitgekomen, had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Eenmaal in de winkel werden we super goed geholpen door Aiten, ze neemt de tijd om alles goed door te nemen, geeft eerlijk advies en wat het belangrijkste is: geen "deze korting geldt alleen als u vandaag de offerte tekent"-trucjes. Niet opdringerig en zo hoort het, anders ben ik zo weg wanneer men dit doet. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, je krijgt een eerlijke prijs en hebt geen gevoel opgelicht te zijn. Begeleiding is ook goed, duidelijke tekeningen en afspraken. Omdat onze nieuwe woning in een andere provincie stond dan waar we eerst woonden, was het uitbesteden van de montage via een ander filiaal goed gegaan. Fijne deskundige monteur die zelf ook nog meedenkt en alles erg netjes monteert. Zeker een aanrader wanneer je een nieuwe keuken zoekt! Complimenten aan team Barendrecht!

Eerlijk advies en absoluut geen opdringerige verkopers.

Er is weinig reclame en toevallig kwam ik via familie bij Reddy keukens. Wellicht goed om meer reclame te maken om de bekendheid te vergroten. Als alle filialen zo zijn als Barendrecht, dan zou ik... Er is weinig reclame en toevallig kwam ik via familie bij Reddy keukens. Wellicht goed om meer reclame te maken om de bekendheid te vergroten. Als alle filialen zo zijn als Barendrecht, dan zou ik het accent leggen op 'geen opdringerige verkopers', dat zal veel mensen trekken.

Ellen

Fijn dat dit bedrijf niet werkt met acties en kortingen maar gewoon een duidelijke eerlijke prijs rekent. Het verbaasde ons dat ze goedkoper waren en meer keus hadden dan de goedkoopste budget... Fijn dat dit bedrijf niet werkt met acties en kortingen maar gewoon een duidelijke eerlijke prijs rekent. Het verbaasde ons dat ze goedkoper waren en meer keus hadden dan de goedkoopste budget zaak.

Verder verdient de verkoopster alle lof omdat ze direct door had dat wij, met een beperkt laag budget, niet kwamen voor een luxe keuken maar dat standaard goed was en gaf eerlijk het juiste advies en dacht mee om het zo goedkoop mogelijk te houden.

Uiteindelijk hebben we nu een prachtige U-vormige keuken staan... mijn man heeft besloten de keuken zelf te plaatsen met op de achtergrond het deskundige advies van Reddy keukens.

* ze denken écht met je mee en smeren je niet zo maar een keuken aan.

* de prijzen zijn écht 1 van de laagste

* fijne verkopers met verstand van zaken

Nog geen nadelige punten kunnen ontdekken.

Top geholpen, we konden in alle rust rondkijken zeker naar dat we al bij meerdere keukenzaken waren geweest was dit echt een verademing. De eigenaar Christiaan is eerst nog bij ons thuis geweest en... Top geholpen, we konden in alle rust rondkijken zeker naar dat we al bij meerdere keukenzaken waren geweest was dit echt een verademing. De eigenaar Christiaan is eerst nog bij ons thuis geweest en heeft toen het ontwerp voor ons gemaakt. zijn ervaring en expertise gaf ons vertrouwd gevoel. Daarnaast was de prijs was gelijk goed we hadden al een vergelijk met twee andere winkels die zogenaamd met zware kortingen zelfs iets hoger uit kwamen.

Ervaring, openheid, aftersales ook top, Dat je afspraken maakt met een persoon die ook alles voor je regelt

Spike

Vanaf de eerste oriëntatie tot aan de plaatsing een uiterst prettige ervaring en zeer klantvriendelijk. Niets moest en alles kon!

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van zowel de eigenaar als de monteur!

n.v.t.

Baladien

Wij hebben twee jaar geleden de keuken bij Reddy gekocht voor onze nieuwbouw woning in Barendrecht

Service van Christiaan is perfect, voor de verkoop zijn we geholpen met een situatie tekening, zonder hiervoor kosten te berekenen of te eisen dat we de keuken bij hem moesten bestellen. Service van Christiaan is perfect, voor de verkoop zijn we geholpen met een situatie tekening, zonder hiervoor kosten te berekenen of te eisen dat we de keuken bij hem moesten bestellen.
Tijdens de plaatsing ging het keukenblad stuk door een ongelukje, zonder verder moeilijk te doen is het keukenblad binnen 3 dagen opnieuw bezorgd en geplaatst en zelfs bijna 2 jaar na oplevering nog service ontvangen bij een defect aan de koelkast houder.

De website kan wat uitgebreider en interactief op vanuit huis ideeen op te kunnen doen