Ed Pantekoek

Goede en uitgebreide informatie tijdens bezoek aan showroom, na gemaakte afspraak.
Er wordt zeer veel tijd voor je gemaakt om alles door te nemen.

Bereidheid van eigenaar en werkneemster om te assisteren waar nodig.

Duurde erg lang alvorens een extra kruidenrekje werd nageleverd.

Super netjes mede door eigen onder aannemers keuken super strak geplaatst

Van Schie

Goede ervaring, kennis van zaken

Kennis van zaken, goed meedenken, service gericht

van Soelen

Vanaf het begin dat wij het bedrijf binnen liepen voelde het vertrouwd.En dat is zo gebleven tot het leven van het materiaal .
En zelfs de uit controle heeft de eigenaar zelf gedaan.

Yes de prijs en de na controle door de eigenaar zelf

nee

Fam. Gubbels

Onze nieuwe keuken is nét geplaatst en we zijn zéér tevreden! Scherpe prijs zonder onnodig onderhandelen, veel keus, last-minute aanpassingen waren geen probleem, de montage verliep soepel en er... Onze nieuwe keuken is nét geplaatst en we zijn zéér tevreden! Scherpe prijs zonder onnodig onderhandelen, veel keus, last-minute aanpassingen waren geen probleem, de montage verliep soepel en er werd goed meegedacht. Kortom een hele tevreden klant!

Prijs en monteur

Bakker

Prettig geholpen en denken met je mee.. prijs kwaliteit is prima ook de levering alles netjes.. tekeningen uitgebreid... en met vragen altijd netjes te woord gestaan.. kortom Reddy keukens... Prettig geholpen en denken met je mee.. prijs kwaliteit is prima ook de levering alles netjes.. tekeningen uitgebreid... en met vragen altijd netjes te woord gestaan.. kortom Reddy keukens Barendrecht een aanrader

Goede service

Henk

Offerte goed, met plaatsing nogal wat mankementen , wel opgelost door vakkundige keukenmonteur.

De keukenmonteur verdiend een pluim

Geen oplevering van de keuken , en totaal geen contact na de definitieve oplevering

fam. Bouwman

Prettige benadering in de showroom, niet opdringerig. Christian denkt mee in oplossingen, en was altijd bereid aanpassingen aan de offerte en tekeningen door te voeren.

Servicegerichtheid. Neemt uitgebreid de tijd voor de klant. Ondanks dat de showroom niet heel groot is, waren er genoeg verschillende keukens en opstellingen te zien, waardoor we een goede keuze... Servicegerichtheid. Neemt uitgebreid de tijd voor de klant. Ondanks dat de showroom niet heel groot is, waren er genoeg verschillende keukens en opstellingen te zien, waardoor we een goede keuze konden maken.
Levering gaat in overleg, wanneer het de klant het beste uitkomt.

Kees de keukenboer

Goede informatie vooraf. Geen druk bij de verkoop.

Alle tijd voor de klant.

Geen.

Johannes

Onze ervaring met dit bedrijf is goed. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ver voor de oplevering van onze nieuwbouwwoning startten we onze zoektocht naar een geschikte keuken. Van Ikea tot... Onze ervaring met dit bedrijf is goed. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ver voor de oplevering van onze nieuwbouwwoning startten we onze zoektocht naar een geschikte keuken. Van Ikea tot Tielemans, we zijn overal geweest. Uiteindelijk kies je dan op basis van een bepaald gevoel. Wij kregen dat bij Reddy keukens in Barendrecht. We kregen een deskundig advies, van een alles behalve opdringerige verkoper. De prijs is eerlijk te noemen en wat dat betreft onderscheiden ze zich van de andere zaken waar we zijn geweest. (Ikea uitgezonderd) De keuken is inmiddels geleverd en dat gebeurde op een nette manier. De kwaliteit is goed, minimaal hetzelfde als hetgeen de grote ketens leveren en misschien wel beter. Gedurende het proces hebben we ook nog eens een keer of 5 aanpassingen gedaan waarbij we ons zelf soms afvroegen "ze zullen wel denken: heb je ze weer".. We hebben dat echter nooit zo ervaren. Kortom complimenten voor het proces van ontwerp tot bestelling en levering, en voor het geduld.

Omgang met klant, eerlijke prijs, geduld, kwaliteit geleverd materiaal.

Een paar tips. Er wordt gemaild vanuit verschillende mailadressen. Dit is voor mij als klant lastig terugzoeken. Makkelijkst is vanuit één account. Probeer ervoor te zorgen dat alle gegevens op de... Een paar tips. Er wordt gemaild vanuit verschillende mailadressen. Dit is voor mij als klant lastig terugzoeken. Makkelijkst is vanuit één account. Probeer ervoor te zorgen dat alle gegevens op de offerte juist zijn en dat de tekeningen volledig zijn inclusief alle maatvoering en dergelijke. Jullie zijn een franchise binnen een grote onderneming, ik weet niet of dat iedereen dat duidelijk is. Jullie proberen je al te onderscheiden via social media, ga daar vooral mee door!