Annelies van Bemmelen

Nadat ik, op advies van de aannemer mijn eerder uitgezochte keuken bij een ander bedrijf, had laten varen en hij mij aanraadde eens bij Reddy keukens te gaan kijken, stapte ik daar naar binnen. Nadat ik, op advies van de aannemer mijn eerder uitgezochte keuken bij een ander bedrijf, had laten varen en hij mij aanraadde eens bij Reddy keukens te gaan kijken, stapte ik daar naar binnen.
Na een poosje rond te hebben gekeken en ik me bedacht dat ze niet zouden hebben wat ik zocht, heette Christian mij welkom en onder het genot van een kop koffie hoorde hij mijn verhaal aan.
Al snel kwam hij met suggesties en bleek dat ze een bijna zelfde keuken konden leveren.
De keus was dan ook snel gemaakt en nadat ik de tekening zag, ben ik met ze in zee gegaan.
Christian kwam zélf bij mij thuis alle maten opnemen en wist ik een dag later het kostenplaatje.
In overleg met de aannemer een datum gepland voor de levering en de dag erna de plaatsing.
De installateur was een jonge zzp-er die lekker voortvarend te werk ging en aan het eind van de middag was alles klaar.
Tot grote tevredenheid....

Goed kunnen luisteren naar de wensen en helpen meedenken.

Eigenlijk niet

dam. m.f. van der pas.

Top.goede mensen.verstand van keukens.ik zeg a en zij vullen alles in.
zeer goede Duitse keukens voor betaalbare prijzen.

zeer goede monteur in afbreken en plaatsen.

ga zo door .jullie zijn zeer goed bezig.

J.W. Jekel

We zijn erg fijn geholpen

netjes geplaatst we zijn daar erg tevreden over

nvt

Thomas

Vriendelijk te woord gestaan en erg goed geholpen bij onze keuze voor een nieuwe keuken.

Meedenken, inmeten en bekijken situatie thuis. Brede kennis van het personeel.

Communicatie a.d.h.v. restpunten welke nog opgeleverd moesten worden.

Mark jongenelen

Erg fijn geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken, medewerkers nemen de tijd voor je, komen met goede ideen en tips en hebben verstand van zaken. De prijzen waren ook nog eens schappelijk,... Erg fijn geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken, medewerkers nemen de tijd voor je, komen met goede ideen en tips en hebben verstand van zaken. De prijzen waren ook nog eens schappelijk, je weet waar je aan toe bent en alles is helder. Men maakt hier geen gebruik van vage kortings acties. Bij levering van de keuken was ik erg tevreden over de qualiteit en alles was precies zoals het afgesproken was. Men doet hier wat word belooft!

Enkele onderdelen van de keuken bleken bij levering beschadigd. Zonder enige moeite konden deze opnieuw worden besteld en geleverd, zoals het hoort te zijn.

De keuze qua kleuren en materialen is iets beperkter maar nog steeds ruim voldoende.

Prins

Goede ervaring met Reddy keukens Barendrecht,

Vaste prijzen, geen gezeur met prijsonderhandeling, deskundig advies, er wordt met je meegedacht

Dick de Reus

W ij hebben heel goede ervaringen met dit bedrijf. De adviseur Aitan is goed in alles wat je van een adviseur mag verwachten: heel klantvriendelijk, technisch goed onderlegd in de verkoop van... W ij hebben heel goede ervaringen met dit bedrijf. De adviseur Aitan is goed in alles wat je van een adviseur mag verwachten: heel klantvriendelijk, technisch goed onderlegd in de verkoop van keukens, begripvol voor de wensen van de klanten. kortom een top-adviseur. Christiaan heel erg gericht op de wensen van de klanten bij het inmeten en meedenkend bij het oplossen van problemen die bestaan of zouden kunnen ontstaan bij de wensen van de kanten t.a.v. het plaatsen van de keuken. Een top verkoper cq. adviseur.

Wij ervaarden het als heel klantvriendelijke verkoop organisatie. Wij hadden niet het gevoel van "jullie zijn nu in de winkel en wij zorgen er wel voor, dat je met een opgedrongen keuken de winkel... Wij ervaarden het als heel klantvriendelijke verkoop organisatie. Wij hadden niet het gevoel van "jullie zijn nu in de winkel en wij zorgen er wel voor, dat je met een opgedrongen keuken de winkel uitgaat. Heel klantvriendelijk en de klant staat met zijn wensen centraal.

Geen verbeterpunten

Keuken is netjes opgeleverd en er wordt gebruik gemaakt van ervaren installateur.
1 deurtje beschadigd opgeleverd, maar na het sturen van een email is dit direct opgepakt.
Kortom een...
Kortom een betrouwbare zaak die zich houdt aan zijn woord.

Korte lijnen, goed contact en netjes aan afspraken gehouden

Meer bekendheid krijgen in de markt.

Berry Andeweg

Prachtige keuken gekocht, die voldoet aan al onze wensen. Kwalitatief top voor een reële prijs. No nonsens aanpak is een verademing.

Gineke Goeree

Christian neemt de tijd en komt thuis in de situatie te beoordelen en op te meten. Adviseert welke opstelling het beste past. Veel keus in materialen. Wij kregen een professionele 3d foto van onze... Christian neemt de tijd en komt thuis in de situatie te beoordelen en op te meten. Adviseert welke opstelling het beste past. Veel keus in materialen. Wij kregen een professionele 3d foto van onze keuken. Vooral ook de prijs voel ons erg mee. Tussentijds hebben wij nog een aantal keer gebeld om iets aan te passen. Dit was geen probleem. De keuken werd vakkundig geplaatst. Helaas was er een commerciële misverstand waardoor de laatste puntjes op de I op een later tijdstip moesten. Helaas is Christian niet naar het eindresultaat komen kijken, zoals beloofd. Qua sales, advies, meedenken, prijs, installatie eten dikke 10. After-sales een 6,5. Er wordt zeker geluisterd naar onze vragen en ook goed meegewerkt aan een oplossing. Ik zou Reddy Barendrecht zeker aanbevelen.

Sales, advies, service, prijs

After-sales