2024 beoordelingen

2024 Reviews

Daanjo

Mooie winkel, veel keuze.

Goed advies van het personeel.

Niks aan te merken, top winkel.

Beste Daanjo,
Fijn om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

Jan Bloi

Beste Jan,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Peter

Zeer goed

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Beste Peter, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in de winkel en wij hopen u nogmaals in onze winkel te kunnen verwelkomen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw... Beste Peter, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in de winkel en wij hopen u nogmaals in onze winkel te kunnen verwelkomen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw relaxfauteuils! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen.

van Deur

Tot nu toe goed

Beste heer/mevrouw van Deur,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tot nu toe erg enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw van Deur,

Herben

Zeer prettig gewinkeld

Beste heer/mevrouw Herben,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoel! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste heer/mevrouw Herben,

G. J. We. Steins

Zeer goed

Diversiteit.

Beste heer/mevrouw Steins,
Beste heer/mevrouw Steins,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!

Michael

Mooie spullen gekocht voor betaalbare prijzen.
Vriendelijke vrouw Daniella heeft ons super goed geholpen vriendelijk spontaan en zeker iemand die weet waar ze over praat.

Goeie verkoopster

Beste Michael,
Beste Michael,
Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Daniella! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!

Dieteren

Prima geholpen met uitzoeken van de gewenste meubelen

Dat de gewenste meubelen ook geleverd en gemonteerd kunnen worden .

nvt

Beste heer/mevrouw van Dieteren,
Beste heer/mevrouw van Dieteren,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier veel plezier mee!

familie Harte

Als je wat wil kopen zijn ze heel vriendelijk

Veel voorraad, nog betaalbare prijzen, mooie uitstraling

Wanneer je gewoon door de winkel loopt, op zoek naar een meubel komt niemand naar je toe. Personeel was meer met elkaar bezig. 1e indruk was onpersoonlijk.
Als je iemand erbij vraagt wordt je...
Als je iemand erbij vraagt wordt je direct te woord gestaan en hebben ze de volle aandacht voor je. 2e indruk was goed!

Beste familie Harte,
Beste familie Harte,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zich in eerste instantie niet welkom heeft gevoeld. Wij zullen dit verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren. Wel heel fijn om te horen dat u alsnog goed geadviseerd bent bij de aankoop van de nieuwe eetbank en stoelen! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Privé

Mooi en netjes

Mooie uitstraling

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Erg fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van de nieuwe meubels!
Pronto Wonen...
Beste klant,