2025 beoordelingen

2025 Reviews

F van Laanen

Heel kundig en aardig personeel
De bank die we uitgezocht hadden was toevallig ook nog op voorraad dus hebben deze ook nog zeer snel in huis!

Vriendelijk en ruime keuze

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat de bank zo snel leverbaar was en u hier al van kunt gaan genieten, heel veel plezier hiermee!
Pronto Wonen...

Stallenberg

Het was niet druk, toch half uur met koffie gezeten voordat wij onze aankoop konden doen. Er komt u zo iemand helpen, nou "zo" was een half uur. De koop was een salontafel.
Ik was geïrriteerd...
Ik was geïrriteerd en de verkoopster ook. Jaja.

Wees eerlijk over wachttijd met of zonder koffie.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat u een tijdje heeft moeten wachten. Onze excuses hiervoor! Wij wensen u alsnog veel plezier met de nieuwe salontafel!
Met...

Karin roijen

Top

Vriendelijk personeel en mooi dat artikel meteen kon worden opgehaald in magazijn

Beste Karin,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe bankje!
Met vriendelijke...
Beste Karin,

H.Langen

Leuk en relax winkelen

De meestemproducten op voorraad

van den Berg

Fijne service

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent over de nieuwe fauteuils! Veel plezier hiermee!

Simon

Herlen

Beste Simon,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Roel Boumans

Aankoop twee fauteuils

qualityteit/uitstraling producten vs prijs

op de fauteuils stond een label met voorraadartikel. dit bleek helaas niet te kloppen waardoor de levertijd veel langer is dan verwacht/gehoopt.

Beste Roel,
Beste Roel,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Excuses dat de levertijd niet klopte met wat er werd aangegeven op het product. Wij wensen u alsnog alvast veel plezier met de nieuwe Tusari fauteuils!

Jos

Prettig

Lekkere koffie

Beste Jos,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe barkrukken en fijn om te horen dat de koffie goed gesmaakt heeft!
Met...
Beste Jos,