2024 beoordelingen

2024 Reviews

Peter Zevenbergen

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ruime sortering banken en accessoires.

Kopje koffie bij de aankoop van een bank zou fijn zijn.

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de bank. Uiteraard onze excuses dat er geen koffie is aangeboden. De koffie met een lekker koekje staat altijd voor u klaar!

Vd Rijdt

Beleefd en deskundig,koffie aangeboden

Helpen klanten goed en duidelijk,je hoeft bijna niet te wachten

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Merks

Goede service

Overzichtelijk, vriendelijk

Beste,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw bank en eetstoelen.

C. Dingena

Zeer uitgebreid en

Ruim assortiment

Meurders

Leuke winkel met vriendelijk personeel

veel keuze voor een leuke prijs

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Leuk om uw review te lezen. Wij wensen u veel plezier met uw eetstoelen.
Pronto Wonen Heerlen.

Neuhoff

Vriendelijk en beleefd personeel

Heel veel keuze in meubelen en accessories

Beste heer/mevrouw Neuhoff,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw Neuhoff,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Peters

Gezellig en leuk om te winkelen

Beste heer/mevrouw Peters,
Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Beste heer/mevrouw Peters,

Zelissen

Prettig

No nonsens

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Erg fijn om te horen dat u onze winkel als prettig ervaren heeft. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Pdg

Deskundigheid

Deskundig personeel

Beste klant,
Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Leonardo

Prettig winkelen in met mooie uitgestalde meubels. Ideeën opdoen.

Mooie meubels voor een goede prijs. Meubels zijn goed uitgestald. Volg het pad in de winkel en je komt langs de leukste uitgestalde meubels. Zo krijg je een goed beeld van de mogelijkheden.

Beste Leonardo,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel!
Beste Leonardo,