2025 beoordelingen

2025 Reviews

Ashley kohnen

Alles super !!

Super prijze, super kwaliteit en super super vriendelijk. Alles is gewoon top !

Nix alles is super

Beste Ashley,
Beste Ashley,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het super leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel. Verder wensen wij jou veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

bruggeman

vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! Wij wensen u erg veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...

Liliane Habets

Klantvriendelijk en geïnteresseerd

Vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen!

H. van Wordragen

Vriendelijke medewerkers

De sfeer als je winkel binnen komt. Erg gezellig.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe salontafels. Wij wensen u veel plezier hiermee!
Met vriendelijke...

Henri Mulder

Allemaal vriendelijk personeel

het gratis lenen van een busje

Beste Henri,
Wat een leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!
Pronto Wonen Heerlen

Verkoopster aan de balie heeft ons ook al prima geholpen, verkoopster daarna is overbodig.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Omdat de balie medewerkster niet te lang met dezelfde klant bezig kan zijn vanwege andere werkzaamheden (denk aan telefoon opnemen, afrekenen, leenbus klanten helpen) wordt er vaak een verkoper bij geroepen om u voldoende uitleg te geven over de producten. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel en tv-meubel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Inge Corpelijn

Met de winkel heb ik een hele fijne ervaring gehad, verkoopster heeft alles prima uitgelegd en was zeer vriendelijk. De klantenservice achteraf toen er meteen al iets mis was met een van de... Met de winkel heb ik een hele fijne ervaring gehad, verkoopster heeft alles prima uitgelegd en was zeer vriendelijk. De klantenservice achteraf toen er meteen al iets mis was met een van de barkrukken was om te huilen. Ik ben nog nooit zo bot te woord gestaan en enigszins afgekat. Ik belde voor een omruilafspraak zoals in mail staat, via het hoofdkantoor werd ik doorverbonden naar locatie Heerlen.
Ze nam telefoon op met 'Hallo' verder niks, geen naam, geen bedrijfsnaam, en begon daarna het hoofdkantoor zwart te maken dat ze geen info hadden doorgegeven aan haar waarover ik belde.
Ik he haar het ordernummer doorgegeven, maar ze kon niks vinden.
Ze moest het artikelnummer hebben van de kruk, dit heb ik in de order opgezocht en doorgegeven, dit zou volgens haar niet kloppen, maar staat toch echt op onze order. Een hele zucht e.d. dat ik niet het juiste artikelnummer voor haar had.
Daarna vroeg ze aan mij of de kruk op voorraad is, ik neem aan dat zij dat beter weet dan mij.
Ze ging me terugbellen want ze wist het allemaal niet. Aangegeven dat ik slecht bereikbaar ben omdat ik op het werk ben, maar terugbellen is prima.
Even later belt ze terug en neemt de telefoon op met: 'Daar ben ik weer'. Weer geen naam en geen bedrijfsnaam.
Toen gaf ze aan: 'Is geregeld, je kan het vandaag ophalen'
Dat was echter niet de vraag, ik wilde zoals in de mail stond een ophaalafspraak maken en zoals ik al eerder aangaf was ik op het werk.
Weer een flinke zucht en haar stem was geirriteerd.
Aangegeven dat ik zaterdag wilde langskomen als dat mogelijk is. Zij gaf aan dat ik wel een tijdsindicatie moest doorgeven, zodat ze de kruk niet te lang vantevoren klaar zouden zetten want zulke krukken werden altijd door het magazjjn geslingerd (Dit zei ze letterlijk!).
Uiteindelijk afspraak gemaakt, kruk opgehaald en de kruk lijkt nu in orde.
In de winkel zelf heel vriendelijk te woord gestaan, de heren in het magazijn waren ook vriendelijk, maar de klantenservice was zeer onvriendelijk.

Verkoopster was zeer vriendelijk en heeft ons goed geholpen.

Klantenservice is echt aan verbetering toe.

Beste mevrouw Corpelijn,
Beste mevrouw Corpelijn,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over onze winkel/klantenservice. Vanwege deze review hebben wij contact met u gezocht om dit met u te bespreken en hopen dat u hier een goed gevoel aan heeft over gehouden. Verder wensen wij u uiteraard veel plezier met de nieuwe Caldes barkrukken!

Pronto wonen

Hele mooie winkel

Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Pomonte bank en hocker!
Met vriendelijke groet,...

B Becker

Uitstekend

Advies en service

Breder gang pad voor invalide mensen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van het nieuwe dressoir. Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te kunnen verbeteren!

Haas W

Net personeel goede voorlichting de deskundig advies

Goed ingericht

Blijf zo

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en kasten!
Pronto...