2024 beoordelingen

2024 Reviews

Joyce

Hele fijne ervaring

Beste Joyce,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel!
Met vriendelijke...
Beste Joyce,
Pronto Wonen Heerlen

P. Jongen

Prettig

Betrouwbaar

Aron

Erg goed geholpen door medewerkster

Uitstraling en assortiment

Beste Aron,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Romaro meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Aron,
Pronto Wonen Heerlen

Anita Hoefnagels

Mooie meubels voor redelijke prijzen

mooie meubels die je niet overal krijgt, vooral de series zijn erg mooi en voor je hele woon/eetkamer

Misschien een tip: als je voor een bedrag van 6000 euro meubels koopt , is de thuislevering gratis.

Beste Anita,
Beste Anita,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Hevano meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

P.Smeets

Behulpzaam, vriendelijk personeel

Vriendelijk en deskundig personeel

Showmodellen zelf meenemen uit de winkel is mindere service

T.J. Damoiseaux

Altijd prettig, behulpzaam en vriendelijk

Zie voorgaand punt ervaring winkel

nvt

Cindy Coerver

Snel geholpen

Alles vooraf moeten betalen voor het geleverd wordt. Voorkeur heeft een aanbetaling doen en dan de rest bij aflevering kunnen voldoen.