2024 beoordelingen

2024 Reviews

Bergers

Ik ben heel goed geholpen door de medewerkers van Pronto.

Mooie winkel

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe tafel! Wij wensen u hier veel plezier mee!

Wolff

Prachtige winkel en heel veel keuze

Alleen jammer dat wij zolang moeten wachten, door de levertijd.

Huth

Positief

Beste klant,
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Stark

Netjes en verzorgt ziet er mooi uit en goede keuzes

Goed advies deskundig en een mooie aankoop voor een mooi prijsje

Vond het perfect

Beste heer/mevrouw Stark,
Beste heer/mevrouw Stark,
Bedankt voor deze review! Heel leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!

Ton Buis

Prettige medewerking en klant gericht

Beste Ton,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe kast en dressoir. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Ton,

Verkennis

Veel keus

Door de drukte in de winkel, was de verkoopster gehaast en soms niet zo vriendelijk.

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Vertommen

Goede ervaring

Erg klantvriendelijk, geven alle opties goed aan!

Ga zo door

Beste mevrouw Vertommen,
Bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet, Pronto...
Beste mevrouw Vertommen,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Nicole Grosch

Sehr angenehmes Einkaufserlebnis

Ich hätte mir einen Rabatt für meine Großbestellung gewünscht

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Liebe Nicole, danke für deinen Kommentar! Wir geben niemals Rabatte und bieten die niedrigste Preisgarantie. Darüber hinaus gilt ein Rabatt nur für eine veraltete Kollektion. Wir wünschen Ihnen viel... Liebe Nicole, danke für deinen Kommentar! Wir geben niemals Rabatte und bieten die niedrigste Preisgarantie. Darüber hinaus gilt ein Rabatt nur für eine veraltete Kollektion. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den neuen Möbeln!
Mit freundlichen Grüße, Pronto Wonen Heerlen

Roxanne Verheijden

Heel goed

Ruim assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel die weten waar ze het over hebben en je ook gewoon eerlijk advies geven. Ze komen niet meteen naar je toe zodra je op een bank gaat zitten, echt... Ruim assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel die weten waar ze het over hebben en je ook gewoon eerlijk advies geven. Ze komen niet meteen naar je toe zodra je op een bank gaat zitten, echt een pluspunt. Niets vervelender dan als iemand meteen op je af komt gestormd.

Heb ik niet. Alles verliep naar wens

Beste Roxanne,
Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over ons en lekker rustig heeft kunnen rondkijken! Wij wensen je alvast heel veel plezier met de nieuwe Pantini hoekbank!
Beste Roxanne,

Leo Hermens

Gezellige nette en goeie looprichting.
Over alles tevreden
Als de bezorging ook zo goed verloopt volgens afspraak is alles oké
Alleen jammer dat we geen korting kregen op onze...
Gezellige nette en goeie looprichting.
Over alles tevreden
Als de bezorging ook zo goed verloopt volgens afspraak is alles oké
Alleen jammer dat we geen korting kregen op onze bestelde artikel

Beste Leo,
Beste Leo,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Omdat wij laagste prijsgarantie hebben is het bij ons niet mogelijk om korting te geven op de producten. Enkel op uitlopende collectie wordt korting gegeven. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils en bank!