2024 beoordelingen

2024 Reviews

Jeroen Maas

Heerlen Woonboulevard, medewerkster Kelly was zeer sociaal en kundig. Goed geholpen!

Kelly nam de tijd om te adviseren en zonder te forceren probeerde ze wat aanvullingen op de tafel en stoelen te verkopen. Zeer fijn gesprek, nu wachten op de meubels!

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Kelly! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Mascaro eettafel en Tantini eetstoelen.

L Bruisten

Zeer tevreden

Begaan met de klant

Houden zo

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe kast. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Jeurissen

Super service mooie winkel

Deskundige verkoopster

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank!

Frank

Prettig

Veel keuze

Beste Frank,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Frank,

Frans & Marjo de Vos Appeldoorn

Heel prettig gewinkeld .
Meer gekocht dan waar we voor gingen ...en dan doe je het als winkel goed

Een winkel die niet op personeel bezuinigd ,zodat je snel en ( heel belangrijk ) vakkundig te woord word gestaan .
Wij hadden toevallig een medewerker die haar eerste dag werkte .
Was leuk...
Wij hadden toevallig een medewerker die haar eerste dag werkte .
Was leuk om een bijdrage te geven bij het aanleren ..
Verder is er een heel prettige sfeer ..

keep up the good work

Beste Frans & Marjo,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geslaagd bent en goed bent geadviseerd. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Frans & Marjo,

Nicole

Altijd leuk om hier naar binnen te gaan
Zo gezellig gemaakt door die leuke spullen.

Goede indeling in de winkel

Geen gewoon zo laten.

Beste Nicole,
Wat een leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij wensen je heel veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil en hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Nicole,

Chrit Schepers

Fijn en uitgebreid. Gastgricht en vriendelijke bediening.

Daniella was erg vriendelijk en hulpvaardig.

Beste klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geslaagd bent voor de nieuwe eetstoelen en wensen u hier veel plezier mee!

Diana Noortman

Zeer goede service

Vriendelijke medewerkers

Beste Diana,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe karpet!
Beste Diana,

Ashley kohnen

Alles super !!

Super prijze, super kwaliteit en super super vriendelijk. Alles is gewoon top !

Nix alles is super

Beste Ashley,
Beste Ashley,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het super leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel. Verder wensen wij jou veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen