2024 beoordelingen

2024 Reviews

Timo Janssen

Het kopen van een bank

Mooie producten, goede kwaliteit, goede prijs.

nvt

Beste Timo,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...
Beste Timo,

Linda Wiers

Mooie winkel met veel keus en een prettige sfeer

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel, Linda! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Dees

Hele fijne service

Enorm goede product kennis

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousaist bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken en salontafel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Looijen Gubbels

Top product erg blij mee

Veel keuze goede services

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo blij bent met de nieuwe eetstoelen en het tv meubel!

Monique Hamers

Zeer positief

Leuke en gezellige winkel, met snel en goed advies, aardig personeel.

Beste Monique,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo positief bent over ons. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe Tantini eetstoelen!
Met...
Beste Monique,

Wiel Smeets

Goed geholpen

Beste Wiel,
Beste Wiel,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en uw hele inboedel bij ons heeft aangeschaft! Wij wensen u daar veel plezier mee en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

José Janssen

Heel vriendelijk

K.Hesdal

Goed geholpen door Danielle J.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Danielle! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!
Pronto Wonen...

Esmaa

Lieve, meedenkend en gezellige personeel

Hele mooie meubels

Beste Esmaa,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Esmaa,

Pappers

Gezellig vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto...