2024 beoordelingen

2024 Reviews

Ramona Hellemons

Al met al wel prettig , alleen wel erg gehaast, geen koffie aangeboden en het was erg druk helaas en min personeel

Meer personeel aannemen, dan is de wachttijd niet zo lang en kunnen rustig met de klant praten.

Riccardo

Wir waren wieder sehr zufrieden

Sehr freundliches Personal
Fachgerecht Beratung

van Loo

Goed geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Horsmans

Mooi ingerichte winkel, vriendelijk personeel, zeer goed geholpen

Gezellig, mooi ingericht en super vriendelijke verkoopster.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in de winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relax fauteuil en hopen u vaker te mogen verwelkomen!

Gelaatkunde Bertie Koussen

Sfeervolle en klantvriendelijke winkel

Vriendelijkheid van de verkoopster

Beste Bertie,
Heel leuk om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

René Temmink

Prettig en zeer deskundig advies

Beste René,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels!

Hubert

Nette winkel en vriendelijke verkoopmedewerkers

Beste Hubert,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...
Beste Hubert,

Theo

Mooi assotiment, vriendelijke en kundige verkoopster

Assortiment, prijs, kundige verkopers

Hodzelmans

Goed uitstekend

Giede verkoop

Jansen

Mooie zaak met breed aanbod en kwalitatieve uitstraling en vriendelijk kundig personeel.

Uitstraling van produkten en personeel

Impregneren van bankstel zelf uitvoeren bijvoorbeeld met cabine in loods incl.
gefilterde afzuiging. Beter voor klant en milieu !

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel en ons team! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te kunnen verbeteren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe bank!