2024 beoordelingen

2024 Reviews

Michael Keijbets

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Verkoopster Deveney was erg vriendelijk en behulpzaam

Beste Michael,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank!

Patrick V.

Goed advies

Had graag busje gehad voor afhaling maar zou 15min extra moeten hebben voor heen en terug en dit kon niet nu kost het me de levering had misschien kunnen afgetrokken worden in korting!
Heb al...
Heb al 3x grote aankoop gedaan bij pronto (moeder,dochter en onszelf)

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

Hendrix

Keuze

Beste meneer Hendrix,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Erg fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met...
Beste meneer Hendrix,

Nico otte

Goed en vriendelijk

Vriendelijke verkoopsters/busje huren voor een uur

Beste Nico,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto...
Beste Nico,

W.Koch Landgraaf

Goed, plezierig winkelen,personeel heel vriendelijk, blijf zo.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel en personeel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

Karin

Zeer klantvriendelijk

Beste Karin,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kast!
Beste Karin,

A. Kostwinder

Prettige winkel met vriendelijk personeel, niet opdringerig

Goed en duidelijk advies, en goede uitleg w.b. onderhoud

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!
Pronto Wonen...

Inge Teheux

Fijne niet opdringerige verkoopster met goed advies

Complimenten voor verkoopster Fanny vestiging Heerlen.
Kleine vierkante staaltjes van het stof. Erg fijn!

Beste Inge,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Inge,

Pronto Heerlen

Super

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Heel veel plezier met de nieuwe bank!

B. ERKENS

Vriendelijke en kundige bediening mooie winkel.

Houden zo!!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!