2025 beoordelingen

2025 Reviews

HP Bruns

Mooie winkel veel keuze en mooi aangekleed met accessoires toppie đź‘Ť

Veel direct op voorraad
Jammer dat van ons niet

Ga zo door top winkel ik kom er iedere week even kijken voor weer leuke ideeen op te doen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en elke week even een kijkje komt nemen! Tot snel weer!
Met vriendelijke groet,...

Trags

Vriendelijk personeel, fijn dat bijna alles op voorraad is.

veel op voorraad

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is!

Carla

Mooie winkel met enorme keuze uit diverse meubels. Advies hadden we niet nodig omdat we specifiek voor iets gingen en ook ervoor Geslaagd

Heel veel keus voor elk wat wils

Beste Carla,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geslaagd voor nieuwe bijzettafeltjes! Wij wensen u hier veel plezier mee!

Bouts

Alleen maar lof

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kasten!
Pronto wonen...

Fam.Giebels.Stein

We kopen al jaren bij pronto.
Voor ieder portemonnee vindt je hier wrl iets.goed materiaal en klantvriendelijk personeel.

Voor ieders beurs

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel!
Met...

Fam Caenen

Top,zoals altijd

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe kast en tv meubel!
Met vriendelijke...

Kim

Goede service!

Goede en vriendelijke service. Personeel denkt mee en is behulpzaam.

Frenken

Vriendelijk ontvangen duur Chantal. Goed advies

klantvriendelijk. Chantal heeft ons prima geholpen.
De bezorging was super snel en goed afgewerkt

kan niets verzinnen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Chantal! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxstoelen.
Met...

Janssen

Mooie winkel. Goede prijzen

Groot assortiment

Magazijn open houden. Nu moeten mensen weer opnieuw rijden

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent! Ons magazijn is normaal elke dag geopend alleen was dit vanwege omstandigheden vorige week niet het geval, onze excuses hiervoor!

Melissa

Mooie artikelen, maar wel slechte kwaliteit. Veel beschadigingen. In de winkel staat uit voorraad leverbaar, maar dat schijnt niet te kloppen. Zit toch week levertijd op.

Beste Melissa,
Beste Melissa,
Vervelend om te horen dat de producten niet naar wens zijn en er beschadigingen aanwezig zijn. Mocht u hier nog geen service aanvraag voor hebben ingediend kunt u dit via de volgende link alsnog doen -> https://www.prontowonen.nl/serviceaanvraag. Onze service afdeling zal dan contact met u opnemen binnen 5 werkdagen. Excuses voor het ongemak!