2025 beoordelingen

Inge Corpelijn

Met de winkel heb ik een hele fijne ervaring gehad, verkoopster heeft alles prima uitgelegd en was zeer vriendelijk. De klantenservice achteraf toen er meteen al iets mis was met een van de barkrukken was om te huilen. Ik ben nog nooit zo bot te woord gestaan en enigszins afgekat. Ik belde voor een omruilafspraak zoals in mail staat, via het hoofdkantoor werd ik doorverbonden naar locatie Heerlen.
Ze nam telefoon op met 'Hallo' verder niks, geen naam, geen bedrijfsnaam, en begon daarna het hoofdkantoor zwart te maken dat ze geen info hadden doorgegeven aan haar waarover ik belde.
Ik he haar het ordernummer doorgegeven, maar ze kon niks vinden.
Ze moest het artikelnummer hebben van de kruk, dit heb ik in de order opgezocht en doorgegeven, dit zou volgens haar niet kloppen, maar staat toch echt op onze order. Een hele zucht e.d. dat ik niet het juiste artikelnummer voor haar had.
Daarna vroeg ze aan mij of de kruk op voorraad is, ik neem aan dat zij dat beter weet dan mij.
Ze ging me terugbellen want ze wist het allemaal niet. Aangegeven dat ik slecht bereikbaar ben omdat ik op het werk ben, maar terugbellen is prima.
Even later belt ze terug en neemt de telefoon op met: 'Daar ben ik weer'. Weer geen naam en geen bedrijfsnaam.
Toen gaf ze aan: 'Is geregeld, je kan het vandaag ophalen'
Dat was echter niet de vraag, ik wilde zoals in de mail stond een ophaalafspraak maken en zoals ik al eerder aangaf was ik op het werk.
Weer een flinke zucht en haar stem was geirriteerd.
Aangegeven dat ik zaterdag wilde langskomen als dat mogelijk is. Zij gaf aan dat ik wel een tijdsindicatie moest doorgeven, zodat ze de kruk niet te lang vantevoren klaar zouden zetten want zulke krukken werden altijd door het magazjjn geslingerd (Dit zei ze letterlijk!).
Uiteindelijk afspraak gemaakt, kruk opgehaald en de kruk lijkt nu in orde.
In de winkel zelf heel vriendelijk te woord gestaan, de heren in het magazijn waren ook vriendelijk, maar de klantenservice was zeer onvriendelijk.

Verkoopster was zeer vriendelijk en heeft ons goed geholpen.

Klantenservice is echt aan verbetering toe.

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Beste mevrouw Corpelijn,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over onze winkel/klantenservice. Vanwege deze review hebben wij contact met u gezocht om dit met u te bespreken en hopen dat u hier een goed gevoel aan heeft over gehouden. Verder wensen wij u uiteraard veel plezier met de nieuwe Caldes barkrukken!
Pronto Wonen Heerlen

Score voor Pronto Wonen Heerlen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
2x Caldes barkruk