2025 beoordelingen

2025 Reviews

Groothausen

Vriendelijk geholpen met genoeg tijd voor uitleg

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

jacobs

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel goed om te horen dat u zo fijn bent geholpen in de winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Manuela Gawlas

Hängelampe

Bestellt wurde eine Lampe in einer ganz anderen Farbe. Dann konnte nur das Ausstellungsstück angeboten werden ohne Rabatt, Glühbirne, Gutschein oder sonstiges, da man wegen mir ja jetzt die Lampe... Bestellt wurde eine Lampe in einer ganz anderen Farbe. Dann konnte nur das Ausstellungsstück angeboten werden ohne Rabatt, Glühbirne, Gutschein oder sonstiges, da man wegen mir ja jetzt die Lampe abhängen müsste. Dass ich 3x von Deutschland nach Holland fahren musste und lange Wartezeiten hatte, fand keine Berücksichtigung. Zudem sehr Kundenunfreundlich. Hier werde ich dann nicht mehr einkaufen.

Kundenfreundlichkeit verbessern und ein Entgegenkommen, wenn Fehler seitens des Geschäfts passieren und man selbst dadurch Mehrkosten und Mehrarbeit hatte

Dennis

Mooie winkel voor alles wat met wonen

vriendelijke mensen

Beste Dennis,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Dennis,

Mj van wijnen

Als heel prettig ervaren 👌👌

Goed advies en ze namen de tijd

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe karpet!

A de Ruiter

Zeer goed

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is!

Pronto wonen

Positief. Vriendelijk personeel, deskundig advies, groot assortiment.

Veel keuze. Deskundig advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto...

Brings

Heerlen

Bei euch ist alles so wie man es sich wünscht. Macht weiter so 👍👍👍

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Sehr schön zu hören, dass alles gut geklappt hat!
mit freundlichen Grüßen,

Nauts

Hele goede service gehad

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...

Stella Hanssen

Vriendelijk, hulpvaardig, hele leuke meubels en vooral accessoires

Zeer ruime keus

Niet alle filialen kunnen naar andere filialen bellen als iets uitverkocht is. Zelf filialen gebeld.

Beste Stella,
Beste Stella,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zoveel leuks heeft gezien en goed geslaagd bent! Omdat wij een franchise onderneming zijn kunnen wij alleen de voorraden van onze eigen filialen inzien vandaar dat wij dit niet voor alle filialen kunnen zien. Wij wensen u verder veel plezier met de aankoop!