2025 beoordelingen

2025 Reviews

Jan en Annie Buttolo

Zeer positief. behulpzaam en elke vraag werd goed en duidelijk beantwoord .

zeer provisioneel iedereen vroeg of ze ons konden helpen ,ook als we al iemand hadden al iets voor ons aan het opzoeken was.

geen enkelen.

Prima advies

deskundig personeel

niks

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel.
Pronto...

Pronto Heerlen

Goede service

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe stoelen en tv kast! Veel plezier hiermee!
Met vriendelijke...

Bouma

Weer geslaagd voor meubels bij Pronto Wonen in Heerlen. Uiteindelijk het beste gevoel gevolgd en natuurlijk de mooiste meubels qua smaak gevonden!
Top gedaan weer en de service van Pronto is...
Top gedaan weer en de service van Pronto is zeer goed. Aan te bevelen!

Klantvriendelijk. Groot en mooi assortiment van kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Meer koekjes op de schaal! Nee, is prima zo. Leuk detail!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen! En we zullen uw verbeterpunt over de koekjes zeker meenemen ;) Veel plezier met de nieuwe meubels!...

Fabiënne Cremers

Heel tevreden. Ondanks de drukte goed, snel en vriendelijke geholpen!

Vriendelijke benadering. Goede aanvullende info over onderhoud.

Geen.

Beste Fabiënne,
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en dat u goed bent geholpen ondanks de drukte! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Mascaro eettafel!
Met...
Beste Fabiënne,

Andreas Freyberg

Pronto ist ein sehr schönes Möbelgeschäft mit einer Super Beratung von Kelly.
Wir kommen immer wieder gerne zu Pronto in Heerlen.
Möbel und Deko die etwas ausgefallener sind. Top.

Beratung auf Frage und nicht die sofort die Frage ob man helfen kann. Sehr gut.

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es ist schön zu hören, dass Kelly Ihnen so gut geholfen hat!
mit freundlichen Grüßen,

Fransen

Harstikke fijn

Huiskamer sfeer

Totaal geen

Beste klant,
Bedankt voor de leuke complimenten! Heel leuk om te horen!

Helmut Frenken

Als altijd zeer tevreden

Super vriendelijke medewerksters en mooi assortiment.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u veel relax-plezier met de nieuwe fauteuil!
Met vriendelijke...