Alby wolfs

Goed ervaring

Veel keuze

Zou het niet weten.

Goedemorgen Alby,
Wij vinden het fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in onze winkel. Kom gerust nog een keertje langs. Tot gauw!
Profijt meubel...
Goedemorgen Alby,
Profijt meubel Wolvega

Hetty

Leuk gesprek

Hallo Hetty,
Bedankt voor de review, wij vinden het fijn om te horen dat je een prettig gesprek hebt gehad. Kom gerust nog eens langs in onze winkel. Tot gauw!
Met vriendelijke...

Fijne hulp

Niks

Goedemorgen Greetje,
Goedemorgen Greetje,
Hartelijk dank voor het het invullen van de review. We vinden het erg leuk om te horen dat je onze winkel als fijn ervaren hebt. Kom gerust nog een keer langs. Tot gauw!
Profijt meubel Wolvega.

Oudshoorn Assen

Prettig lopen en kijken. Groot sortiment.

Hallo meneer/ mevrouw Oudshoorn,
Hallo meneer/ mevrouw Oudshoorn,
Hartelijk dank voor het invullen van de recensie. Het is fijn om te horen dat u een goede winkel ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs, hopelijk tot gauw!

Corine Brouwer

Fijne winkel waar je goed wordt geholpen

Bezorgkosten absurd hoog en als je meerdere producten koopt zou je ook wat aan de prijs moeten kunnen doen

Hallo Corine,
Erg bedankt voor het invullen van de review, het is fijn om te horen dat u een fijne winkel ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs.
Team...
Hallo Corine,

T Willems

Fijne ervaring

Vriendelijkheid

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het herinvullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs en veel plezier met uw fauteuil....

p v d horst

prima verkoopster

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw stoelen en kom gerust nog een keertje langs....

Theo de Boer

Netjes en correct en deskundig behandeld zonder opdringerig te zijn

verschillende mooie meubels tegen redelijke prijs

keuze kan altijd beter en meer

Goedemorgen Theo,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw eettafel en kom gerust nog een keertje langs....
Goedemorgen Theo,

Reinders

Was zeer goed.

Klant vriendelijk.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw bank en kom gerust nog een keertje langs.
Met...

Vince

Zeer slechte én onvriendelijke after sales. Service melding bij Profijt aangemaakt, de formule Profijt geeft geen reactie. Klacht opnieuw bij Home Center ingediend, welke een productomruiling... Zeer slechte én onvriendelijke after sales. Service melding bij Profijt aangemaakt, de formule Profijt geeft geen reactie. Klacht opnieuw bij Home Center ingediend, welke een productomruiling voorstelde. Dit heeft extra reiskosten en tijd gekost, om uiteindelijk wederom een product aangeboden te krijgen welke niet aan de verwachting voldoet. Een zeer gering voorstel om de klacht te compenseren, maakt dat ik mij absoluut niet serieus genomen voel.

Klantenservice/klachtafhandeling. Als consument koop ik een meubel bij Profijt, de samenwerking of verantwoordelijkheid van een Home Center, is daarbij niet relevant voor mij.