Hendrik

Leuke winkel met geweldig persone

Geweldig personeel

Hallo Hendrik,
Heel erg bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Team...
Hallo Hendrik,

Bergsma

Neen

Hallo Bergsma,
Fijn om van u te horen dat u een goede ervaring had. Ik Wens u alvast veel plezier met het nieuwe bankstel.

Marjan

Super fijn

Gewoon gezellig

Hallo Marjan,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Het is erg fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe tafel.
Met vriendelijke groet,...
Hallo Marjan,

J de bruin

Korekte behandeling door personeel

Vriendelijk personeel zeer bekwaam

Hallo meneer/ mevrouw de Bruin,
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe kasten.
Team...
Hallo meneer/ mevrouw de Bruin,

De Groot

Prettige ervaring met goede hulp van het personeel

Hallo meneer/ mevrouw de Groot,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had.
Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe bank.
Met...
Hallo meneer/ mevrouw de Groot,
Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe bank.

J zwier

Vriendelijk personeel en goed verzorgde winkel

Hoi Jan,
Erg bedankt voor het invullen van de recensie. Het is goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe bank en stoel.
Met vriendelijke groet,...
Hoi Jan,

J.G. Timmer

Zeer goede ervaring

Vriendelijkheid

Eerst voorraad goed nakijken, voordat men beloofd dat het geleverd kan worden.

Hallo meneer/ mevrouw Timmer,
Hallo meneer/ mevrouw Timmer,
Bedankt dat u even te tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het is fijn om te horen dat alles naar wens was. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil.

Marijke

Veel keus en leuke aanbiedingen. Klantvriendelijk en ze nemen de tijd.

Klantvriendelijk, leggen goed uit.

Hallo Marijke,
Vriendelijk bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar wens was. Veel plezier met de nieuwe bank. En kom gerust nog een keertje langs, tot gauw.
Met...
Hallo Marijke,

A.Hoekstra

vriendelijke deskundige verkoopster

Hallo Auke,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Veel plezier met de nieuwe bank.

Visser

Waardeloze meubels

Betere meubels verkopen

Beste meneer/ mevrouw Visser,
Beste meneer/ mevrouw Visser,
Het is erg vervelend om te horen dat u niet een fijne ervaring had bij onze winkel. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat het ligt aan de kwaliteit van de meubelen. Als u verder nog dingetjes heeft wat u wilt laten weten hoor ik het graag. U kan mij bereiken via profijtmeubel@homecenter.nl.
Ik hoop voor u dat het zo snel mogelijk op wordt gelost.
Met Vriendelijke groet,
Stijn Feenstra