G. Roor

Groot

veel variaties meubels zijn aanwezig

moeilijk te vinden wat je zoekt. Zet alle hoekbankstellen bij elkaar, alle banken met lig gedeelte bij elkaar etc. etc.

Hallo meneer/ mevrouw Roor,
Hallo meneer/ mevrouw Roor,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had. En bedankt voor het achterlaten van de verbeterpunten, ik ga het naar voren brengen en kijken of er wat aangedaan kan worden. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.

A.

Prettig geholpen door Jamie

nee

nee

Hallo A,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen, kom gerust nog een keertje langs!...
Hallo A,

Henla Zwinderman

Vriendelijk en goed geholpen 👍

Vriendelijk en goed geholpen

Hallo Henla,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar uw wens was. Alvast veel plezier met de nieuwe tafel en lamp.
Team Profijt...
Hallo Henla,

K.kist

Ik ben tevreden

Kan ik niet vinden

Hallo meneer/ mevrouw Kist,
Hallo meneer/ mevrouw Kist,
Fijn om te horen dat u een goede ervaring had. En bedankt voor het invullen van de recensie. Veel plezier met de nieuwe tafel en kast, kom gerust nog een keertje langs.

A. Rijpkema

Prettig

Klantvriendelijk niet dwingend open gesprek. meteen een klik wat wij voor ogen hadden.

die heb ik niet gezien of opgemerkt

Hallo Aukje,
Dankjewel voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Kom gerust nog een keertje langs.

Bob Visser

Vriendelijk, snel

Hoi Bob,
Erg bedankt voor de review. Wij zijn blij dat alles naar wens was. Kom gerust nog een keertje langs, tot gauw!
Team Profijt Meubel Wolvega

Albert en Sia Vaandering

Heel goed ! De verkoopster was heel aardig en kundig . Ze kon eigenlijk op dit gebied overal antwoordt op geven . Vriendelijk !

Komt realistisch over , geen mooi praterij .

???

Hallo Albert en Sia,
Fijn om te horen dat alles naar uw wens was. En bedankt voor het invullen van de review. Alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Team...
Hallo Albert en Sia,

Wim Beek

Ik heb helemaal geen aankoop gedaan. We een verzoek voor reparatie maar nog niets gehoord of gelezen. Een slechte zaak.

Nu nog geen aanbeveling eerst de reparatie uitvoeren. Vorige keer was het prima nu niet. Sneller handelen

Anita Dolstra

Servicegerichte medewerkster, vriendelijk en deskundig

Medewerkster met de juiste uitstraling, vriendelijk, deskundig en behulpzaam

Hallo Anita,
Bedankt voor het invullen van de recensie. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe bank. En kom gerust nog een keertje langs.
Team Profijt...
Hallo Anita,

Rozema

Goede service, klantvriendelijk en toegankelijk

Ziet er netjes en overzichtelijk uit

Hallo meneer/ mevrouw Rozema,
Dankuwel voor het invullen van de review. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe bank. En kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijke groet,...
Hallo meneer/ mevrouw Rozema,