L.spin

De dame die ons hielp, wist waar ze over praate.

Hallo meneer/ mevrouw Spin,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar wens was. En alvast veel plezier met uw nieuwe fauteuil.
Hallo meneer/ mevrouw Spin,

Sietske Dermois

Super goeie service

Hi Sietske,
erg bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u onze service goed vond. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe kast.
Team Profijt Meubel...
Hi Sietske,

Annelies Boersma

Keurige nette winkel.

Veel mogelijkheden, goed 👍 geholpen!
Aardige verkopers.
Goede kwaliteit.

Super 😀 kwaliteit en goede klant vriendelijkheid!

Eigenlijk is het een super leuke en goede winkel store
Je kan er altijd slagen
Geen klagen!

Hallo Annelies,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar wens was. En alvast veel plezier met de nieuwe bank en love seat.
Hallo Annelies,

Mia van de Ven

Heel behulpzaam en vriendelijk.

Behulpzaam

Niets

Hallo Mia,
Erg bedankt voor het invullen van de recensie, Het is Fijn om te horen dat alles naar wens was. En kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Mia,

H.Boelen

Nette winkel

Zou het niet weten.

Hallo meneer/mevrouw Boelen,
Dankuwel voor het invullen van de review. Fijn dat u een goede ervaring had. Veel plezier met de nieuwe meubels!
Hallo meneer/mevrouw Boelen,

Gaat je niks aan

Hallo meneer/mevrouw
Hartelijke dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijk groet,
Hallo meneer/mevrouw
Met vriendelijk groet,
Team Profijt Meubel Wolvega

T.Lageweg

Hallo meneer/mevrouw Lageweg,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Veel plezier met de aangekochte meubelen. En kom gerust nog een keertje langs.
Hallo meneer/mevrouw Lageweg,

E Hagenauw

Wij zijn prima geholpen ,maar gezien het bedrag wat we hebben besteed hadden we toch een bv een bosje bloemen ,of een restaurant bon voor een bepaald bedrag .Dit vinden wij een punt van aandacht .

Veel keuze

Wat we eerder vermeld hebben .

Hallo meneer/mevrouw Hagenauw,
Erg bedankt voor het invullen van de recensie. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met de aangekochte meubelen!
Met vriendelijke...
Hallo meneer/mevrouw Hagenauw,

Jacqueline haasewinkel

Gewoon geweldig.

Vriendelijk personeel,nam alle tijd,niets was hun teveel.

Nee

Hi Jacqueline,
Erg bedankt dat je even de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Fijn dat alles naar wens was. Kom gerust nog een keertje langs.
Hi Jacqueline,

Nynke

Ik in de winkel snel aangesproken. Duidelijke uitleg over de kasten of ze op voorraad waren. Optie werd op papier gezet, uitgereikt met contactpersoon. Vlotte en adequate afhandeling.

Vriendelijk personeel en adequaat geholpen. Ook bij het ophalen, zeer dienstverlenend, vriendelijk en snel geholpen. Meubels waren goed verpakt.

Vervolg mail gestuurd mbt onderhoud/behandeling ivm wat roestige plekken op de kast. Geen bericht. Eerste mail mbt onderhoud was snel beantwoord. Helaas niet toereikend mbt de roestige plekken.

Hallo Nynke,
Hallo Nynke,
Hartelijk dank voor het invullen van de review, Fijn dat je een goede winkel ervaring hebt gehad bij Profijt meubel Wolvega. We gaan ons best doen om met de verbeterpunten die heeft achter gelaten bezig te gaan. Kom gerust nog een keertje langs, tot gauw!
Profijt meubel Wolvega.