Margreet Rennen

Heel goed en vriendelijk geholpen

Heel vriendelijk en deskundig geholpen

Zou het niet weten

A kuipers benthem

Het was heel prettig winkelen.leukpersoneel

Veel keuze

Zou niet weten

A. van der Schaaf

De verkoopsters zijn deskundig en zeer gemotiveerd

De verkoopsters zijn opvallend goed en deskundig

Reactie Profijt Meubel Wolvega:

Hartelijk bedankt voor uw review!

J. van Doorn

Leuke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Luuk de Vries

Fijne winkel . Veel keus. Vriendelijke bediening

Ruim en veel keus en nette prijsen

Nvt

Hallo Luuk,
Bedankt voor het schrijven van de review. Het is fijn om te horen dat de ervaring positief was. Kom gerust nog een keertje langs.
Team Profijt...
Hallo Luuk,

L.j.feenstra

Zeer ruimekeuse aan meubelen prettig om te winkel.

Zeer klantvriendelijk, denken mee met de aanschaf van het product.

Hallo meneer/mevrouw Feenstra
Bedankt voor het schrijven van een leuke reactie. Fijn dat alles naar wens was. En heel veel plezier met uw nieuwe Stoel.
Team...
Hallo meneer/mevrouw Feenstra

Harm Bosga

Heel goed en vriendelijk geholpen

behulpzame medewerkers

Hoi Harm
Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Erg fijn om te horen dat alles naar wens was en dat u goed bent geholpen. Veel plezier met de stoel(en)....
Hoi Harm
Kom gerust nog een keertje langs.

Cobie Borg

Mooie ruime winkel. Veel keuze goed geholpen

Hallo Cobie,
Bedankt voor de leuke reactie. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel Plezier met de nieuwe bank en stoel.

Ilona Flier

Wij zijn super goed geholpen

De mevrouw die ons hielp gaf ons alle ruimte om te overleggen en na te denken. Ze stelde dingen voor en hielp met uitzoeken op een hele fijne manier. Hierdoor hebben we een bankje en 2 stoelen bij... De mevrouw die ons hielp gaf ons alle ruimte om te overleggen en na te denken. Ze stelde dingen voor en hielp met uitzoeken op een hele fijne manier. Hierdoor hebben we een bankje en 2 stoelen bij jullie gekocht.

Ga zo door

Hi Ilona,
Hi Ilona,
Fijn dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Tevens bedankt voor de positieve reactie ik zal het even aan haar doorgeven. En veel plezier met de bank en stoelen.
Team Profijt Meubel Wolvega!

Tina romkes

Zo fijn! Meedenkend en zeer helpend in het beslissen

Meedenken

Hallo Tina,
Fijn dat alles naar wens was, erg bedankt voor het invullen van de beoordeling. Kom gerust nog een keertje langs en veel plezier van de gekochte meubelen.
Met vriendelijke...
Hallo Tina,
Team Profijt Meubel Wolvega!