Tolsma

Prima ervaring, vriendelijk advies en afgelopen Zaterdag en maandagmiddag prima geholpen.

Tijd voor de klant en behulpzaam

Hallo Tolsma,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met de nieuwe stoelen.
Team Profijt Meubel...
Hallo Tolsma,

W. Ensing

Behulpzaam, prima koffie.

Deskundig, klantvriendelijk.

Reactie Profijt Meubel Wolvega:

Hallo meneer/ mevrouw Ensing.
Erg bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Veel plezier met de nieuwe stoelen.
Met vriendelijke groet,...
Hallo meneer/ mevrouw Ensing.
Team Profijt Meubel Wolvega.

Ron van Toor

Nette en gezellig ingerichte winkel

Goed overzicht, medewerker ziet je staan en vraagt of ze ons kan helpen of dat we liever even zelf rondkijken. De producten staan ruim opgesteld zodat je ze gemakkelijk kan uitproberen.

Hi Ron,
Dankuwel voor het invullen van de review. Goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs, tot gauw.
Team Profijt...
Hi Ron,

Marcel

Goed geholpen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hallo Marcel,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar uw wens was. Veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen.
Team profijt Meubel Wolvega!

Anko Brander

Mijn ervaring is erg goed met deze winkel

Hi Anko,
Het is erg fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze winkel. En erg bedankt voor het invullen van de review. Veel plezier met de nieuwe meubelen.
Met...
Hi Anko,

Auke en Griet Jongsma

Fijne winkel,wij komen hier graag,

Je voelt je wel kom , vriendelijk personeel

Hallo Auke en Griet,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Veel plezier alvast met de nieuwe bank. Kom gerust nog een keertje langs, tot gauw.
Team...
Hallo Auke en Griet,
Team Profijt Meubel Wolvega

N.Spruijt

Een fijne sfeer veel keuze

Hi meneer/ mevrouw Spuit,
Dankuwel voor het invullen van de review. Ik wens u alvast veel plezier met het nieuwe tv-meubel. Kom gerust nog een keertje langs, tot gauw!
Met vriendelijke...
Hi meneer/ mevrouw Spuit,

Tbron

Hallo meneer/ mevrouw Bron,
Erg bedankt voor het invullen van de recensie. Het is goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Veel plezier met de nieuwe stoel.
Met vriendelijke groet,...
Hallo meneer/ mevrouw Bron,

Bos

Fijn gewinkeld en fantastisch geholpen

Goed personeel vooral Tessa!

Hallo Loes,
Dankuwel voor het invullen van de review. En fijn om te horen dat u zo positief bent. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Team...
Hallo Loes,

fam van Benthem

Heel goed

Hallo meneer/ mevrouw Benthem,
Vriendelijk dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een prettige ervaring had. Veel plezier met de nieuwe lampen.
Met vriendelijke...
Hallo meneer/ mevrouw Benthem,