H.lemstra

Klantvriendelijk

Mooie samenstelling

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw meubels en kom gerust nog een keertje langs....

Siebolt Bouma

Geweldig

Geweldig geholpen

Goedemiddag Siebolt,
Goedemiddag Siebolt,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw bank en fauteuil en kom gerust nog een keertje langs.

Gerkje van der Wal

Heel goed geholpen en zeer tevreden met de aankoop.

vriendelijk e verkopers en mooie meubelen voor een niet te dure prijs!

Goedemiddag Gerkje,
Goedemiddag Gerkje,

A van der Meulen

Prima. Goed meede ken en advies geven

Groot assortiment en klantgericht

Nee

Goedemorgen Afke,
Goedemorgen Afke,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs en veel plezier met uw eetkamerstoelen.

Dick

Lang zoeken en vergelijken om iets geschikts te vinden

Groot aanbod,alles op zicht en te proberen

Verkoper nog onervaren,erg jong

Hallo Dick,
Dank u wel voor het invullen van de review. alvast veel plezier met de nieuwe eettafel en set stoelen. En kom gerust nog een keertje langs.
Team...
Hallo Dick,

Edith Baron

Zeer goed

Goedemiddag Edith,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs en veel plezier met uw fauteuil....
Goedemiddag Edith,

W.Bouman

Een fijne uitstraling en een geweldig assortiment.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met uw bank en kom gerust nog een keertje langs.
Met...

Pen

Erg plezierig

Leuk en plezierig personeel

Goedemiddag,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Fijn dat alles naar wens was en veel plezier met de U-bank! Kom gerust nog een keertje langs.
Met...
Team Profijt Meubel Wolvega

n.v.t.

Prettige winkelomgeving

Zeer klantvriendelijke en open houding van de verkoopmedewerkster.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijke groet,...

Jonkman

Gewoon goed.

Goed en vriendelijk personeel.

Met vriendelijke groet,...