A.Koehoorn

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen bij een aankoop van twee fauteuils.

prijs/kwaliteitsverhouding, laag drempelig.

Hallo meneer/mevrouw Koehoorn,
Dankuwel voor het schrijven van de review. alvast veel plezier van de gekochte stoelen. Hopelijk zien we elkaar nog een keertje.
Met vriendelijke groet,...
Hallo meneer/mevrouw Koehoorn,

Yola Gosewehr

Zeer vriendelijk personeel

Hallo Yola,
Heel erg bedankt voor het invullen van de review. Veel plezier met de tafel en stoelen. Kom gerust nog een keertje.

Marjan

Prima hulp en goede prijs kwaliteit verhouding

Deskundige hulp

Slechte verlichting, daglichtverlichting zou een hele verbetering zijn, geeft ook nog eens een mooiere uitstraling.
Veel hoekbanken, zou graag meer 2 en 3 zits zien.

Hi Marjan,
Erg bedankt voor de review. Wij gaan wat met de verbeterpunten proberen te doen. Alvast veel plezier met de bank. En kom gerust nog een keertje langs
Met vriendelijke groet,...
Hi Marjan,

E vd Vaart

Prima winkel

Vriendelijk personeel, met veel productkennis.

Geen idee

Hallo meneer/mevrouw van der Vaart,
Bedankt voor de leuke review. Ik wens u alvast veel plezier met de bank. En hopelijk zien we elkaar weer.
Team Profijt...
Hallo meneer/mevrouw van der Vaart,

Peter

Perfecte medewerkers, goed advies aankoop bank

Aandacht voor iedereen die de winkel binnen komt.

Geen, Wij komen er graag om ideeƫn op te doen.

Hallo Peter,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Fijn dat alles naar wens was en veel plezier met de aangekochte meubelen. Kom gerust nog een keertje langs....
Hallo Peter,
Team Profijt Meubel Wolvega

H. Oosterkamp

Goede voorlichting

n.v.t.

Beste meneer/mevrouw Oosterkamp,
Beste meneer/mevrouw Oosterkamp,
Dankuwel voor het invullen van de beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u een fijne winkel ervaring had. Veel plezier met u nieuwe stoel. Hopelijk zien we elkaar nog een keertje
Team Profijt Meubel Wolvega

E.de Groot- Klingers

Bijzondere prettige sfeer. Erg vriendelijk, deskundig en hulpzaam personeel.

Veel keuze, bijzondere vriendelijk personeel die ook nog deskundig zijn. Prettige sfeer, geen opdringerigheid.

Alstublieft, verander niets...;-)

Hallo meneer/mevrouw de Groot- Klingers,
Hallo meneer/mevrouw de Groot- Klingers,
Erg fijn dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Ik wens u veel plezier met de aangekochte meubelen, kom gerust nog een keertje langs!

Tine Broersma

Vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk

Lange levertijd

Hallo Tine,
Hartelijke dank dat u de beoordeling hebt ingevuld. Alvast veel plezier met uw nieuwe banken. Kom gerust nog een keertje langs!

Team Profijt...
Hallo Tine,

Vd Werf

Uitmuntend

Klantvriendelijk meedenkend

Hallo Lida,
Hallo Lida,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om een review te schrijven/invullen. Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring had. alvast veel plezier met de nieuwe meubelen. Kom gerust nog een keertje op bezoek!

R-Bosman

Sortering

.?geen

Beste meneer/mevrouw Bosman,
Beste meneer/mevrouw Bosman,
Dankuwel voor het invullen van de review. Het is erg fijn om van u te horen dat u een goede ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe Kast. Kom gerust nog een keertje op bezoek, tot de volgende keer!
Team Profijt Meubel Wolvega.