Belinda Rampen

Super!

Top medewerkster die echt met mij mee dacht. Heel fijn.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs.

Otten

Prettig

Goede uitleg over mogelijkheden

Goedemiddag,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Fijn dat alles naar wens was en veel plezier met de aangekochte meubelen. Kom gerust nog een keertje langs....

G Waanders

Plezierig om te vertoeven

Alles goed overzichtelijk en bij bezorgen kan de order gebundeld worden Alles in eenkeer afgeleverd

Cobie Soto

Goed geholpen, fijn advies, tevreden

Goedemiddag,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Fijn dat alles naar wens was en veel plezier met de hoekbank! Kom gerust nog een keertje langs.
Met...

Marty vaartjes

Vriendelijk personeel heel belangrijk

Prachtig overzicht

Hallo Marty,
Dankuwel voor het invullen van de beoordeling, Ik wens u alvast veel plezier met de aangekochte meubelen. En kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Marty,

Bouwman

Gezellig

Beste meneer/mevrouw Bouwman,
Hartelijke dank voor het invullen van uw mening. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring had. Kom gerust nog een keertje langs.
Beste meneer/mevrouw Bouwman,

A de Jonge Prins

Een goede ervaring....voor herhaling vatbaar.

Goede keuze

Hallo meneer/mevrouw Prins,
Met vriendelijke...
Hallo meneer/mevrouw Prins,

Jb

Hallo JB,
Dankuwel voor het invullen van de review. alvast veel plezier met de nieuwe bank. En kom gerust nog een keertje langs.

T.Stam

Deze was bijzonder prettig

Hallo Teun,
Vriendelijk bedankt voor het invullen van de beoordeling.
Erg fijn om te horen dat u een prettige ervaring had.
Ik wens u alvast veel plezier met u relaxfauteuil.
Met...
Hallo Teun,
Vriendelijk bedankt voor het invullen van de beoordeling.
Erg fijn om te horen dat u een prettige ervaring had.
Ik wens u alvast veel plezier met u relaxfauteuil.

A. Wagenaar Bergsma

Heel plezierig

Aardige verkoopster, alle tijd en goede inlichting.