Siebrecht

Relaxt

Medewerkster luisterde goed naar onze wens en denkt mee. Resultaat geslaagde koop!!

Vond het prima

Hallo Siebrecht,
Hartelijk dankt voor het schrijven van de review. En fijn om te horen dat u een goede ervaring had. Veel plezier met de nieuwe meubelen!
Team...
Hallo Siebrecht,

P hettinga

Prettig zoals altijd.

Bekendheid.

Gewoon doorgaan

Hallo meneer/ mevrouw Hettinga,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Het is fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad. Kom gerust nog een keertje langs, Tot gauw....
Hallo meneer/ mevrouw Hettinga,

Wouters

Mooie nette winkel

Zou het niet weten.

Ik vond de extra kosten voor het brengen een beetje te duur.

Hallo Fokje,
Bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met de nieuwe meubelen.
Hallo Fokje,

Velstra

Super

Service optimaal

Nvt

Hallo meneer/ mevrouw Velstra,
Erg bedankt voor het achterlaten van de positieve feedback, dit is altijd fijn om te horen. Alvast veel plezier met de nieuwe eetkamertafel.
Met vriendelijke...
Hallo meneer/ mevrouw Velstra,

Rimkje Sobel

Prettig

Hallo Rimkje,
Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Met vriendelijke groet,...
Hallo Rimkje,

Aaltje Pen

Prima geholpen. Zowel in de winkel als ook in het magazijn.

Hallo Aaltje,
Bedankt voor het achterlaten van de review, Alvast veel plezier met de nieuwe stoelen, Kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Aaltje,

M.nentjes

Alles prima

Heb ik niet

Hallo Marie,
Bedankt voor de review. Fijn dat alles naar wens was. En veel plezier met uw nieuwe stoel, kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Marie,

Wijngaard

Mooie winkel overzichtelijk

Goede afhandeling

Zou het zo niet weten

Hoi Wijngaard,
Vriendelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar uw zin was. Alvast veel plezier met de nieuwe boekenkasten.
Hoi Wijngaard,

gerard

Grote keuze en prima geholpen.

Hallo Gerard,
Hallo Gerard,
Erg bedankt voor het achterlaten van een leuke review. Ook is het fijn om te horen dat alles naar wens was. Kom gerust nog een keertje langs, en veel plezier met de nieuwe meubelen.

Lidy van den Berg-Schrama

Goede adviezen. Mooie spullen. En de positieve instelling van het personeel

goed personeel. Heel hulpvaardig en eerlijk

Ik moet 6 weken op mijn lampen wachten. Dat zou wat eerder kunnen

Hai Lidy,
Hai Lidy,
Bedankt voor het invullen van de review, Fijn dat u een goede ervaring had en alles naar wens was. Ik snap dat het vervelend is dat u best lang moet wacht op uw lampen, maar alvast veel plezier ervan.