Elvers

Ik beveel jullie wel aan maar geef ook het advies om goed te checken dat de afspraken die zijn gemaakt ook worden uitgevoerd.

Kunt u dit toelichten?

Storing wordt zeer snel op gereageerd en is ook grotendeels opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers/service medewerkers zijn zeer beleefd. En storingsmonteurs die de storing op komen lossen doen hun stinkende best om het probleem ook op te lossen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Kom de afspraken na en verander deze niet. Monteurs hebben een nieuwe CV geplaatst en zouden 5 nieuwe radiatorkranen. Toen ze bezig waren ging het plaatsen van de nieuwe kranen moeizaam en hebben ze er 2 maar niet geplaatst. Bij een wel nog even geprobeerd, maar gestopt, was niet nodig was het argument. Nu moest een monteur opnieuw komen om een lekkage op te lossen en alsnog een nieuwe kraan te plaatsen. Voor een moet nu nog een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Reactie Kemkens Storing:

Wat fijn om u even gesproken te hebben mijnheer Elvers. Hartelijk dank voor de mooie woorden over onze service! Fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen met het vervangen van de cv-ketel. Zoals besproken gaan we er voor dat er een afspraak gemaakt wordt voor het vervangen van de radiatorkraan.
Helga
Klantenservice Kemkens BV