Verweij

Goede service

Kunt u dit toelichten?

In eerste instantie expansievat vervangen terwijl er een lekkage was.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede afspraken en monteur was op afgesproken data aanwezig.

Goedemorgen heer/mevrouw Verweij,
Dank u voor de fijne review, heel fijn te horen.
Groet Lenny namens Kemkens BV

Terugbelnotities stonden niet in het systeem en er werd een monteur gestuurd die slecht Nederlands sprak terwijl wij hadden aangegeven onze nieuwe warmtepomp niet te begrijpen en graag ook uitleg... Terugbelnotities stonden niet in het systeem en er werd een monteur gestuurd die slecht Nederlands sprak terwijl wij hadden aangegeven onze nieuwe warmtepomp niet te begrijpen en graag ook uitleg wilde. Dat kon deze monteur niet doen. Hij belde daarnaast het grootste deel van de tijd dat hij in huis was in een onbekende taal. Dat zorgde niet voor een prettige ervaring. Later zijn er nog 2 andere monteurs geweest die wel uitleg konden geven.

Zie eerdere toelichting.

Zie eerdere toelichting.

We hebben 5x moeten bellen. Telkens werd gezegd dat de betreffende afdeling niet bereikbaar was en er een (spoed) terugbelverzoek aangemaakt zou worden. Maar wij zijn niet gebeld.

Iedereen was vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Geef een heldere en duidelijke uitleg bij nieuwe systemen zoals een hybride warmtepomp. Ook op papier, daarmee kan de klanttevredenheid erg worden opgekrikt.

Goedemorgen mevrouw Kitselaar,
Goedemorgen mevrouw Kitselaar,
Jammer te horen dat u niet tevreden bent met de gang van zaken. Vorige week heb ik persoonlijk contact met u gehad over een ander onderwerp en gezorgd dat u antwoord kreeg op uw vragen. Later zijn er nog andere monteurs bij u geweest met betrekking tot de warmtepomp, op dezelfde dag, die u uitleg hebben gegeven over de warmtepomp. Jammer dat u het op deze manier ervaart.
Groet Lenny namens Kemkens BV

Ze hebben bijna alle techniek in huis

Kunt u dit toelichten?

Via internet melden en monteur loste het de volgende dag op.

Duidelijke uitleg.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Eerdere storingsmelding afgehandeld zonder te testen .Dus altijd testen.

G.J. Ritstier

Adequate en snelle oplossing voor ons ketelprobleem

1 telefoontje was voldoende

Wat viel u in positieve zin op?

Gezien het sterrenfirmament hieraan voorafgaand'lijkt me eea wel duidelijk

vooral zo doorgaan

Vriendelijke jongens. Goed materiaal. Goede voorlichting.

Kunt u dit toelichten?

Wachten tot ik aan de beurt was aan de telefoon en goed verder geholpen.

Niet speciaal iets

Euh … heb ik niet?

F Nettekoven

Snel, deskundig, vriendelijk en professioneel.

Goed bereikbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Snel, deskundig, vriendelijk en professioneel.

Arntz

Goede vlotte service

goed geholpen

gewoon goed

eigenlijk geen

Fijne mensen, helpen goed.

Snelheid van afhandeling

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Enige jammere was dat de vorige monteur niets gezegd had tijdens het geplande onderhoud

Wacht nog op een telefoontje wat hoe dit opgelost wordt

Storingsdienst melding was goed

Wat viel u in positieve zin op?

Wacht nog op het telefoontje hoe nu verder

Opvolging na komen

Hallo,
Hallo,
Graag zou ik u vraag in behandeling willen nemen alleen zie ik geen gegevens van u in deze review. Zou u zo vriendelijk willen zijn u gegevens te sturen naar klantenservice@kemkens.nl zodat we contact met u kunnen opnemen om tot een oplossing te komen.
Dit graag onder vermelding van uw postcode, huisnummer.
Groet, Lenny namens Kemkens BV

Kersten

Probleem niet opgelost en 2 belafspraken niet nagekomen. Wacht nog steeds op telefoon

Kunt u dit toelichten?

niet opgelost en ik moet zelf elke keer er achteraan. ook wordt ik niet teruggebeld

monteur was op tijd

afspraken nakomen

Reactie Kemkens Storing:

Beste heer Kersten, dank u dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Graag zou ik met u in contact willen komen wat betreft uw vragen over de niet nagekomen afspraken. Zou u contact... Beste heer Kersten, dank u dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Graag zou ik met u in contact willen komen wat betreft uw vragen over de niet nagekomen afspraken. Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt vragen naar Lenny. Het kan via telefoonnummer 088-5050330 of mailen naar klantenservice@kemkens.nl
Lenny namens Kemkens BV