willemse

Vakbekwaam en netles werk geleverd

Kunt u dit toelichten?

na melding binnen enkele dagen opgelost

netjes werk geleverd

ga zo door

Willy Moonen

Nieuwe ketel geplaatst :Wel; Keurige medewerkers. Maar... De nieuwe dakdoorvoer lekt bij harde regenbuien. Medewerker is al komen kijken daarna is er een nieuwe afspraak gemaakt maar werd ter... Nieuwe ketel geplaatst :Wel; Keurige medewerkers. Maar... De nieuwe dakdoorvoer lekt bij harde regenbuien. Medewerker is al komen kijken daarna is er een nieuwe afspraak gemaakt maar werd ter plaatse afgemeld op maandag 22 januari , weer was die dag ook slecht met storm om het dak op te gaan. Ik verwacht nu dat er een nieuwe afspraak gemaakt gaat worden zoals beloofd. Wij wachten uw bericht af.

Kunt u dit toelichten?

Was zo geregeld met de telefoniste.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes werken, werk schoon achter gelaten.

Geen tips.

At Gennisse

Nieuwe cv ketel geplaatst. ondanks 4 x bezoek van medewerkers Kemkens is de ketel nog niet in orde (foute controle metingen).
Inmiddels blijkt er volgens een onafhankelijke gaskeuring op...
Inmiddels blijkt er volgens een onafhankelijke gaskeuring op 26-01-2024 een gaslekkage te zijn geconstateerd bij de aansluiting onder de cv installatie, waardoor er een afkeuring heeft plaatsgevonden.

Kunt u dit toelichten?

telkens andere medewerkers en vermoedelijk slechte onderlinge overdracht.

niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

stuur deskundig personeel en voorkom dat ze de gehele tijd voor advies met het bedrijf aan de telefoon zitten. Dit komt heel onprofessioneel over. Zorg ook voor een betere overdracht, zodat men weet... stuur deskundig personeel en voorkom dat ze de gehele tijd voor advies met het bedrijf aan de telefoon zitten. Dit komt heel onprofessioneel over. Zorg ook voor een betere overdracht, zodat men weet wat de vorige medewerkers hebben gedaan.

Reactie Kemkens Storing:

Beste At, wat vervelend dat u zulke problemen met uw installatie heeft. Ik heb zojuist mijn collega hier over gesproken en blijkbaar zit de storing buiten uw woning. We zijn er volop mee bezig om... Beste At, wat vervelend dat u zulke problemen met uw installatie heeft. Ik heb zojuist mijn collega hier over gesproken en blijkbaar zit de storing buiten uw woning. We zijn er volop mee bezig om uit te zoeken wie dit voor u op moet lossen. Ik hoop dat het probleem snel verholpen is voor u.
Namens Kemkens BV

Deze monteur moest een stukje pvc pijp vervangen (afvoer ketel). Het duurde eindeloos en er werd niet efficiënt gewerkt onder het motto de klant betaalt wel. Spijt dat ik hem heb laten komen temeer... Deze monteur moest een stukje pvc pijp vervangen (afvoer ketel). Het duurde eindeloos en er werd niet efficiënt gewerkt onder het motto de klant betaalt wel. Spijt dat ik hem heb laten komen temeer omdat hij aangaf dat de rekening hoger dan 100 euro zou zijn. Waardeloos.

Kunt u dit toelichten?

Deze monteur werd ingeschakeld nav onderhoudsbeurt cv door collega dus.

Niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Werk eens wat efficiënter.

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Graag zou ik met u in contact willen komen wat betreft uw vragen over de factuur. Zou u contact met ons op... Beste mijnheer/mevrouw, dank u dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Graag zou ik met u in contact willen komen wat betreft uw vragen over de factuur. Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt vragen naar Helga. Het kan via telefoonnummer 088-5050330 of mailen naar klantenservice@kemkens.nl

Henc Bastiaans

Ben best tevreden, alleen verbaasd dat 3 servicemonteurs die wij hebben gehad na plaatsing van onze hybride warmtepomp de warmtepomp anders gingen instellen.

Kunt u dit toelichten?

Ben telkens goed geholpen en snel hulp gekregen maar ik denk dat het nog niet allemaal optimaal functioneert.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er altijd werd gereageerd op mijn opmerkingen/klachten.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Iets meer uitleg hoe 'n WP werkt én meer eenheid proberen te brengen bij jullie monteurs (zie mijn 1e opmerkingen hierboven)

Reactie Kemkens Storing:

Beste Henc, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij gaan uw opmerkingen ter harte nemen, ter verbetering van onze service.
Met vriendelijke...

Rob Krijnen

Monteurs die geen verstand van zaken (lees warmtepompen) hebben. Monteurs die ondanks het eigen gebrek aan kennis de geboden oplossingen bekritiseren van collega’s. Rivaliteit tussen monteurs en... Monteurs die geen verstand van zaken (lees warmtepompen) hebben. Monteurs die ondanks het eigen gebrek aan kennis de geboden oplossingen bekritiseren van collega’s. Rivaliteit tussen monteurs en verkoopmedewerkers die elkaar de schuld in de schoenen schuiven van de ontstane problemen.

Minimaal contact met de verkoopmedewerker die mij de warmtepomp heeft verkocht en notabene zelf de schouw heeft gedaan. Enkel via what’s app is er contact geweest waarin er wordt beloofd de klacht door te geven aan de service afdeling. Geen telefonisch contact of een andere vorm van nazorg

Service medewerkers die weinig empatisch vermogen hebben. Komen kil en zakelijk over en laten ons zes dagen in de kou zitten ook al zijn de problemen ontstaan door de firma Kemkens ontstaan. Pas na meerdere keren bellen komt er een oplossing om de tijd te overbruggen met elektrische kacheltjes die geleverd worden. Weer een dag later komt een medewerker met het plan om de reparatie toch nog te vervroegen. Toch nog iemand met empatisch vermogen.

Kunt u dit toelichten?

In vier dagen tijd is er vier keer contact geweest om de reparatie te organiseren. Daarna is er weer twee keer contact geweest omdat de problemen nog steeds niet volledig zijn opgelost. Één ruimte... In vier dagen tijd is er vier keer contact geweest om de reparatie te organiseren. Daarna is er weer twee keer contact geweest omdat de problemen nog steeds niet volledig zijn opgelost. Één ruimte wordt nog steeds niet verwarmd. De waterpomp lekt en de verwarming wordt maximaal 20 graden warm.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs. Die hun stinkende best doen om de zaken op te lossen maar missen gewoon kennis om adequaat te handelen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Evalueer deze casus met de mensen van verkoop, reparatie en service om te kijken wat er verbeterd gaat worden aan de samenwerking. Ik verneem graag de uitkomst.

Reactie Kemkens Storing:

Beste Rob, wat vervelend om te lezen dat een en ander niet zo verlopen is dan u verwacht had en dat u heeft moeten wachten voor dat de storing verholpen kon worden. Ik ga hier intern even een... Beste Rob, wat vervelend om te lezen dat een en ander niet zo verlopen is dan u verwacht had en dat u heeft moeten wachten voor dat de storing verholpen kon worden. Ik ga hier intern even een terugkoppeling van maken. Ik zie dat er onlangs een monteur bij u langs geweest is. Ik hoop dat alles nu weer in orde is.
Namens Kemkens BV

Deze keer echt verbetering tov eerste onderhoud.

Kunt u dit toelichten?

Nu er een sticker met qr code op cv ketel zit is melding maken super eenvoudig ennje kan gelijk laatste onderhoud en type ketel zien enz

Goede aanpak van monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Melding systeem nog niet 100%, de ‘oude klacht’ van november stond er in ipv de nieuwe melding, ondanks dat ik gebruik had gemaakt van qr code

Reactie Kemkens Storing:

Best mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft met het gebruik van de QR-code op de cv ketel! Misschien was de nieuwe melding nog niet verwerkt in ons systeem? Ik... Best mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft met het gebruik van de QR-code op de cv ketel! Misschien was de nieuwe melding nog niet verwerkt in ons systeem? Ik wil u heel graag bedanken dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen en ook voor de mooie beoordeling.

Kregel

Vriendelijke en behulpzame monteurs ook als het tegen zit

Kunt u dit toelichten?

Het melden was snel gebeurt, het maken van de ketel had wat voeten in aarde

Geduld van de monteurs

van Dun

Goede oplossing en afweging, goede prijs. En goede service, heel fijn meegedacht met alle afstellingen.

Kunt u dit toelichten?

Gebeld en dezelfde dag monteur, heel fijn

Wat viel u in positieve zin op?

Alle tijd doordat er ook meegedacht werd aan hoe het beste alles afgesteld kon worden

Reactie Kemkens Storing:

Beste mevrouw van Dun, dank u wel voor de mooie woorden voor onze service, daar doen we het voor! Fijn dat onze monteur u de storing voor u kon verhelpen.
Kemkens BV

Uitstekende en snelle reactie na storingsmelding, echter niveau van monteurs is zeer wisselend. In eerste instantie was de storing snel gevonden en werd het te vervangen onderdeel besteld. De... Uitstekende en snelle reactie na storingsmelding, echter niveau van monteurs is zeer wisselend. In eerste instantie was de storing snel gevonden en werd het te vervangen onderdeel besteld. De monteur die het onderdeel de volgende dag kwam vervangen weigerde dit in eerste instantie te doen, vanwege angst dat de ketel daarna niet meer zou functioneren. (Ik kon beter meteen een nieuwe kopen...) Terwijl het vervangen van een 3-wegklep toch echt niet zo spannend is. Ook een hoop geklaag dat het onderhoud door de collega niet goed uitgevoerd was en dat ik per direct een nieuwe ketel moest aanschaffen, terwijl ketel (Nefit Topline) slechts 11 jaar oud is. Uiteindelijk na aandringen is de klep vervangen en werkt de ketel weer uitstekend!

Kunt u dit toelichten?

Zeer snelle reactie na storingsmelding.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs, niet allemaal even kundig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Minder klagen over collega's bij klanten. Klanten niet onnodig bang maken dat er iets ergs gaat gebeuren met de ketel, terwijl daar in zijn gehaal geen sprake van is. Als ik zelf geen verstand van... Minder klagen over collega's bij klanten. Klanten niet onnodig bang maken dat er iets ergs gaat gebeuren met de ketel, terwijl daar in zijn gehaal geen sprake van is. Als ik zelf geen verstand van zaken zou hebben, zou ik door de bangmakerij op zeker een nieuwe ketel van €4000 aangeschaft hebben.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Jammer te horen dat een en ander anders is verlopen dan verwacht. Ik hoop dat we toch tot een goede oplossing kunnen komen . Van uw opmerkingen kunnen we alleen maar leren en zullen dit ook zeker terugkoppelen naar de juiste afdeling.
Groet Lenny namens Kemkens BV