Emmelkamp

Nee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Prettige service, goede hybride warmtepomp

Alles top!

A. Dijkstra

Eerlijk advies gehad, moet nog geïnstalleerd worden

Wat viel u in positieve zin op?

Geen oordeel, is nog niet geïnstalleerd

Iwan Bolks

Geef de monteurs een cursus om basisinstellingen te kunnen instellen.

Installeren is naar wens verlopen maar uitleg over de warmtepomp en instelling is zeer slecht. De monteurs hebben geen kennis en bekijken youtube filmpjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd netjes gewerkt en de monteurs lieten alles netjes achter

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunten nemen wij ter harte.

Robert

Adviseurs aannemen met kennis van zaken

Na 14 maanden zou eindelijk de pomp geleverd worden. Toen de monteurs kwamen, merkten zij op dat deze niet geplaatst kon worden zoals de verkoper/adviseur had bedacht. De monteurs zijn met de pomp... Na 14 maanden zou eindelijk de pomp geleverd worden. Toen de monteurs kwamen, merkten zij op dat deze niet geplaatst kon worden zoals de verkoper/adviseur had bedacht. De monteurs zijn met de pomp vertrokken en de adviseur van toen moest maar weer bij ons langskomen om de situatie opnieuw te bekijken. Deze adviseur is echter niet meer in dienst bij het bedrijf en wij moeten nu zelf maar contact zoeken om een oplossing te vinden. Conclusie: meer dan 1 jaar wachten en weer terug bij af. Wel hebben we nu veel te veel zonnepanelen op het dak liggen ( zou nodig zijn voor de warmtepomp). Waardeloze situatie.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren heel behulpzaam en hebben meegedacht aan een oplossing

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

De leveringscapaciteit van warmtepompen is wereldwijd erg lastig, helaas ondervindt de Installatiebranche in Nederland daar ook problemen mee. Daardoor kunnen wachttijden extreem oplopen. Het is dan... De leveringscapaciteit van warmtepompen is wereldwijd erg lastig, helaas ondervindt de Installatiebranche in Nederland daar ook problemen mee. Daardoor kunnen wachttijden extreem oplopen. Het is dan extra vervelend voor u dat de installatie is uitgesteld en uw vaste adviseur niet meer werkzaam is bij ons bedrijf. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Zoals u zelf ook meld is er contact met u geweest en wordt het met spoed opgepakt.

Duidelijker aangeven wat het verwachte tijdspad is. Daar was cq is veel onduidelijk in. Moest iedere keer er zelf achteraan.

Omdat de plaatsing op het laatste moment is afgezegd. Hier was geen alternatief voor, wat ik vreemd vind voor zo een grote organisatie. We wachten al meer dan een half jaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Kan even niks bedenken aangezien er niemand geweest is.

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling.
Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling.
We hebben momenteel helaas te maken met leveringsproblemen en inderdaad is door drukte de communicatie naar u toe niet goed verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden u daarom ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Nu weet ik zo gauw nog niets.

Goed voorlichtingsgesprek. Goede voorbereiding en communicatie. Prima en hardwerkende monteurs die niet eerder weggaan als alles goed werkt.

Alles

Espeldoorn

Deze vragen te vroeg ik heb nog steeds geen nieuwe ketel/warmtepomp

Duur van levering lang, wordt niet verteld bij contract

Nog weinig

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Inderdaad vreemd dat u hierover al een een review ontvangt. Wij gaan dit intern oppakken. Onze excuses hiervoor.

NVT

N V T

De vriendelijkheid

Het lijkt alsof de monteurs niet op de hoogte waren gebracht van de werkzaamheden die zouden moeten worden uitgevoerd. Een tip is om de dit goed op elkaar af te stemmen.

We waren erg slecht voorbereid op de werkzaamheden die zouden moeten worden uitgevoerd. We hebben vantevoren telefonisch contact gehad met de Energiewacht en het zou 1 dag duren. Het werden echter... We waren erg slecht voorbereid op de werkzaamheden die zouden moeten worden uitgevoerd. We hebben vantevoren telefonisch contact gehad met de Energiewacht en het zou 1 dag duren. Het werden echter twee dagen. Daarnaast was ons niet meegedeeld dat alle knoppen op de radiatoren door het hele huis vervangen moesten worden.

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen waren vriendelijk.

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het geven van goede informatie en het nakomen van gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en dit had beter gecommuniceerd moeten worden. Onze excuses voor het ongemak.

Groeneveld

Lees uw administratie, en val klanten niet lastig met vragen waarop de klant geen antwoord op kan geven

Wij hebben geen warmtepomp

Wat viel u in positieve zin op?

De plek van de boiler, die geschikt is voor warmtepomp, werd in overleg aangepast.

Goedemorgen Meneer Groeneveld
Onze excuses voor het ongemak.