Freddy Roesink

Houden aan gemaakte afspraken

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

niet nakomen van gemaakte afspraken

Niets

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Helaas is er een vertraging in de levering geweest. Vanmiddag neemt Inregeltechniek Drachten contact met u op voor een... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Helaas is er een vertraging in de levering geweest. Vanmiddag neemt Inregeltechniek Drachten contact met u op voor een nieuwe
afspraak.

Nvt

Goede service, vriendelijke en vakkundige monteurs. Mooi binnen een dag netjes afgehandeld. Alles voor een nette prijs.

Zie boven

Nvt

De warmtepomp weet ik nog niet, want die moet nog worden geïnstalleerd. Maar het gesprek met de adviseur verliep prima. Deskundig, vriendelijk en meedenkend.

Meedenken

Reserve monteur aanstellen.

Monteur was ziek, dus nog niet geweest!! Pas over 2! maanden weer een nieuwe afspraak mogelijk.

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat uw afspraak kort voor aanvang wegens ziekte is afgezegd en de nieuwe afspraak pas in oktober is.
Dit is helaas overmacht en...
Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling.
Dit is helaas overmacht en hier kunnen wij niet op anticiperen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Greet Gruber

Goede uitleg van de werking en besparing.

Wat viel u in positieve zin op?

Beide installateurs, Thom en Leo waren zeer vriendelijk, werken netjes en zeer nauwkeurig. We zijn zeer tevreden.

Nvt

Prima installatie, Installateurs met veel kennis

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd tijd genomen om de installatie zorgvuldig uit te voeren.

Henk

Nvt

Goede voorlichting vooraf en keurige en nette wijze van monteren

Wat viel u in positieve zin op?

De zorgvuldigheid en netheid waarmee gewerkt werd

Bevestig via mail enkele dagen vooraf nogmaals de gemaakte afspraak.

Gezien de huidige temperatuur kan ik de werking ervan nog niet beoordelen

Wat viel u in positieve zin op?

Het nakomen van afspraken. Het overleg in het wijzigen van installeren.

Als ze uit afspraak met mij afzeggen dat ze dan ook u even waarschuwen. Want de warmtepomp ZOU aangelegd worden, maar is dus nog niet aangelegd.

Geen ervaring met anderen

Nog niets

Goedemorgen
Wij zullen dit intern voor u doorgeven,
onze excuses voor het ongemak.

Komen afspraken na

Netjes gewerkt