Jacques Meijer

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

snelle, correcte service en plaatsing. In het bijzonder Derk Feenstra

alles, boven verwachting

Betere comminicatie binnen de organisatie

Omdat deze nog niet is geïnstalleerd vanwege onduidelijke service

Goedemiddag
Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw review, wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met Energiewacht niet helemaal naar verwachting verloopt. Helaas hebben wij te maken met leveringsproblemen, waardoor de installatie langer op zich laat wachten. Onze excuses voor het ongemak.

Alles in één hand en vanwege eerdere ervaring

Kennis

Hobbelink

Nvt

Snelle plaatsing. Netjes afgeleverd en gemonteerd. Vriendelijke monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes gewerkt en netjes achtergelaten.

C.J. Wesseling

Vooraf met cliënt bespreken waar cliënt de installatie wil en of dat mogelijk is. werk goed voorbereiden.

de monteurs waren prima. Maar de voorbereiding zacht gezegd niet denderend. de monteurs wisten dat ze een warmtepomp moesten installeren, maar dat was alles. ze hadden geen idee waar deze geplaatst... de monteurs waren prima. Maar de voorbereiding zacht gezegd niet denderend. de monteurs wisten dat ze een warmtepomp moesten installeren, maar dat was alles. ze hadden geen idee waar deze geplaatst moest worden. verder bleek dat de pomp niet in hun service auto aanwezig was en nog van elders moest komen. Kortom de planning vooraf was knudde. er is nimmer iemand langs geweest om te overleggen waar e.e.a geplaatst moest worden.

Wat viel u in positieve zin op?

dat monteurs hun uiterste best deden om in overleg met mij de installatie daar te plaatsen waar dit het beste was.

Goedemorgen Meneer Wesseling
Bedankt voor uw reactie, U geeft hierin aan dat er een paar dingen niet goed zijn gegaan
en dat de communicatie beter had moeten zijn.
Dit is niet de...
Goedemorgen Meneer Wesseling
en dat de communicatie beter had moeten zijn.
Dit is niet de bedoeling en dient intern besproken te worden om dergelijke gevallen in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor dit ongemak.

Momenteel geen

Omdat wij al jaren bij Essent zijn

Bekwame en vriendelijk personeel

P. Tuinenga

Temperatuur tap water testen

Zeer tevreden

Vriendelijk, hardwerkend, duidelijk

Peter.Lutmers

Eigenlijk geen.

Het is nu Juni dus geen ervaringen met de werking van de warmtepomp

Wat viel u in positieve zin op?

Twee zeer vriendelijke monteurs zeer correct en informatie uitgewisseld tijdens installatie.

Dj tepper

Levering liet te lang op zich wachten

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

positieve ervaring met de mensen die het hebben geplaatst

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ivm leveringsproblemen van een warmtepomp in heel Nederland
loopt de wachttijd inderdaad op. Wij wensen u veel...
loopt de wachttijd inderdaad op. Wij wensen u veel woonplezier met de nieuwe warmtepomp.

Ton

Zo door gaan

Onderhoud bij 1 bedrijf is voor ons belangrijk

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en vakmanschap en uitleg van de monteurs.