Robert

Adviseurs aannemen met kennis van zaken

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Na 14 maanden zou eindelijk de pomp geleverd worden. Toen de monteurs kwamen, merkten zij op dat deze niet geplaatst kon worden zoals de verkoper/adviseur had bedacht. De monteurs zijn met de pomp vertrokken en de adviseur van toen moest maar weer bij ons langskomen om de situatie opnieuw te bekijken. Deze adviseur is echter niet meer in dienst bij het bedrijf en wij moeten nu zelf maar contact zoeken om een oplossing te vinden. Conclusie: meer dan 1 jaar wachten en weer terug bij af. Wel hebben we nu veel te veel zonnepanelen op het dak liggen ( zou nodig zijn voor de warmtepomp). Waardeloze situatie.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een warmtepomp? Kies max 3 antwoorden

Verwachtte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren heel behulpzaam en hebben meegedacht aan een oplossing

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

De leveringscapaciteit van warmtepompen is wereldwijd erg lastig, helaas ondervindt de Installatiebranche in Nederland daar ook problemen mee. Daardoor kunnen wachttijden extreem oplopen. Het is dan extra vervelend voor u dat de installatie is uitgesteld en uw vaste adviseur niet meer werkzaam is bij ons bedrijf. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Zoals u zelf ook meld is er contact met u geweest en wordt het met spoed opgepakt.

Score voor Energiewacht Warmtepomp: 0.5/5