Geef meer uitleg bij een nieuw systeem

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Geen opmerking

Snelheid van werken

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van uw review
U geeft aan dat meer uitleg erg fijn zou zijn
Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service.

Monteur was het niet eens met uw adviseur. Zie vorige opmerking.

De pomp is maandag/dinsdag aangelegd maar we gebruiken hem nog niet, te warm.

Wat viel u in positieve zin op?

In overleg met monteur hebben wij de buitenunit een andere plek gegeven. Ze konden niet door de begane grondvloer boren, te dik beton en leidingen van vloerverwarming.

J Wolff

Welke instalateurs ? De ene instalateur installeer en de ander het inregelen. Dus al twee instalateurs.

Ze zijn merk gebonden!

Wat viel u in positieve zin op?

Zorgvuldigheid omtrend vermogen. Geen over capiciteit.

Roorda

Vragenlijst versturen nadat installatie afgerond is

Goede voorlichting

Wat viel u in positieve zin op?

Alles als goed beoordeeld hoewel de installatie nog niet uitgevoerd is...

Bij de informatie voorafgaand aan de offerte ook laten zien wat de opties zijn Bijv. de pomp staande op de grond of aan beugels aan de wand

Aangezien wij al een onderhoudscontract hebben bij de Energiewacht ligt dit voor de hand

Wat viel u in positieve zin op?

zeer vriendelijke en correcte monteurs

Reitsma

Betere communicatie tussen magazijn/uitvoering/facturatie

Voorlichting en de communicatie over de voortgang .

Wat viel u in positieve zin op?

De gemaakte afspraken werden na gekomen.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Reitsma. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Dekkers

Deskundige medewerkers

Medewerkers denken mee

W.P. van der Veer-Doeland

Wat meer uitleg in het algemeen kan geen kwaad. Het is voor de energiewacht allemaal duidelijk maar niet voor degene die het aanschaft. Een beetje meer vriendelijkheid en geduld kan ook geen kwaad.

Dat moeten mensen zelf weten

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het zo snel geleverd kon worden.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk bedankt voor het invullen de review. Wij zullen uw reactie intern terugkoppelen.

Toon van Aert

De geselecteerde installateur laten komen voor voorstel voor installatie. Huidige werkwijze omslachtig en onnodige kosten.

De adviseur van Energiewacht bleek een verkeerd advies opgesteld te hebben voor de installatie. Toen de installateur startte merkte hij al op dat deze werkwijze lastig en zeker niet fraai zou zijn.... De adviseur van Energiewacht bleek een verkeerd advies opgesteld te hebben voor de installatie. Toen de installateur startte merkte hij al op dat deze werkwijze lastig en zeker niet fraai zou zijn. Maar binnen 5 minuten hadden ze een alternatief dat achteraf veel beter en mooier was. Dit alternatief was door mij al aan de adviseur voorgelegd, maar werd weggewimpeld omdat het niet kon/mocht. Achteraf jammer dat de installateur (Walda) niet even langs gekomen was, dat had kosten bespaard.

?

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Dank u wel voor uw reactie. Er is bij u een kwaliteitscontrole gepland omdat u de warmtepomp te dichtbij de erfgrens wenst. De controleur zal dit tijdens zijn bezoek beoordelen.

Werkdossiers beter formuleren. Zo ontbrak m.i. een afspraak die 18 maanden geleden was gemaakte afspraak (aansluiting op vloerverwarming) niet opgenomen in het werkdossier

zie onder

prima installateurs

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback,
wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.