Sprietsma

Geen suggesties

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Aanbevolen wegens professionele objectiviteit

Duidelijkheid

E vd brandt

Als een adviseur niet functioneerd en ontslagen wordt, neem contact op met de lopende offertes en beoordeel of de klanten juist geinformeerd zijn

Ik ben verkeerd geinformeerd, zit nu met een probleem en wacht op afhandeling van klacht

bekwaamheid instalateurs

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. De klacht is door ons in behandeling genomen en er wordt met u contact opgenomen.

Prima verlopen installatie

Correct optreden

Windt H J

Ga zo door, geen echte tips

Goede prijs en een vakkundige montage.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat op de levertijd na alles vlot verliep.

Jan Beugelaar

Nvt

Besparing

Wat viel u in positieve zin op?

kennis, netheid en op tijd zijn

John Smit

Als iets niet lukt of tegenzit de klant direct informeren. Energiewacht reageerde pas na een week toen de installatie niet kon worden afgewerkt.

Goede informatie gaf vertrouwen.

Vriendelijkheid installateurs.

Goede informatie en helder advies ontvangen. Ter plekke de situatie ook eerst beoordeeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Gewoon de normale benadering en uitleg van de mensen die ik heb gesproken. geen gladde praatjes, maar gewoon eerlijk advies.

Ik ben tot nu tevreden.

Warmtepomp moet nog geplaatst worden, heb geen ervaring met gebruik. Maar advies en informatie van adviseur was goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede informatie en duidelijk met advies

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Goedemiddag
Fijn dat u tevreden bent en bedankt voor het plaatsen van uw review

Turksema

Nazorg