Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed bedrijf. Redelijk groot. Al jaren betrouwbaar bij het leveren van producten en diensten.

Wat viel u in positieve zin op?

Zie boven. En vriendelijke hard werkende monteurs.

prima service, nakomen afspraken

enthousiast, doorpakkers

Arend Nijborg

Goede service en vriendelijke installateurs

Vriendelijke installateurs

Stuur deze enquête als alles is afgerond. De adviseur krijgt 5 sterren maar er is hangt nog niks dus monteurs niet te beoordelen

Hij moet nog worden geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van de adviseur

Goedemorgen
Bedankt voor uw reactie.
De review had nog niet naar u verzonden moeten worden,
sorry hiervoor.

Michiel

De communicatie over de installatiedatum was warrig. Uiteindelijk kwam de installateur een dag later dan in de communicatie van de Energiewacht werd genoemd. Dat kan beter.

Goed geregeld, vriendelijke en kundige installateurs

Wat viel u in positieve zin op?

De warmtepomp is veel sneller geleverd dan verwacht.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over de communicatie m.b.t. installatie. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling, onze excuses hiervoor.

Alie waalkens

Vakmanschap

Bekwame vriendelijke mensen

Thoma

Pas feedback vragen na installatie. Meeste vragen nu onzinnig.

De warmtepomp wordt pas op 3 augustus geplaatst.

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie moet nog gebeuren.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Dank u wel voor uw reactie meneer Thoma. U heeft helemaal gelijk. Onze excuses hiervoor.

J.C. Pels

Wilde overal 4 sterren geven maar kon niet meer dan 3 sterren geven

prima advies, professionele installatie

kennis professionaliteit

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Dank u wel voor uw reactie meneer Pels. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.
We gaan uitzoeken hoe het zit met het maximum aantal van drie sterren, Het is niet voor niets dat er tot vijf sterren gegeven kunnen worden :-)
Bij navraag over het aantal sterren is dit inmiddels voor u aangepast. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling.

Duidelijkheid duur installatie

Voorspoedige installatie

Enthousiasme van de installateurs

Nu de warmtepomp geïnstalleerd is, heb ik een goede keus gemaakt om met Energiewacht in zee te gaan.
Heldere offerte en ik ben tevreden over de installatie.
Gewoon zo doorgaan.

Goed advies

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte installateur en deskundige medewerkers