Groeneveld

Lees uw administratie, en val klanten niet lastig met vragen waarop de klant geen antwoord op kan geven

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wij hebben geen warmtepomp

Wat viel u in positieve zin op?

De plek van de boiler, die geschikt is voor warmtepomp, werd in overleg aangepast.

Goedemorgen Meneer Groeneveld
Onze excuses voor het ongemak.

Graag info over wat te doen bij een overgang naar jaargetijde waar andere energie behoeftes zijn.

Ondanks de lange levertijd ben ik goed geholpen met de nieuwe waterpomp

Wat viel u in positieve zin op?

De warmtepomp is netjes aangesloten op de CV ketel.

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van uw review, we sturen uw vraag intern door
naar de betreffende afdeling.

Vaker op de hoogte houden met vertraging levering warmtepomp.

Vakkundige en vriendelijke monteurs

Alles volgens afspraak

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs en
nemen uw verbeterpunt mee.

Nvt

Professionele, vriendelijke en vakbekwaam personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

De positieve, professionele en vriendelijke werkhouding

Betere communicatie. Warmtepomp heeft een langere levertijd. Betere updates sturen. Niet de klant laten bellen voor een update

De installatie door de monteurs is professioneel uitgevoerd. De sales aan de andere kant was niet optimaal. Duurde soms te lang en moest er zelf teveel achteraan.

Betrokken monteurs!! Meedenkend

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name over onze communicatie. We hebben te maken met leveringsproblemen en inderdaad is door drukte de communicatie naar u toe niet goed verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden u daarom ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

de financieen moeten er wel voor zijn

aardige monteurs

Ga zo door!

Goede toekomst investering.

Komt afspraken na.

Kantoor beter bereikbaar en een loket om te helpen met subsidie

vakmensen

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs zijn netjes en werken netjes

Klant adequaat informeren over levering als die later wordt dan normaal en evt. alternatief bieden of aanbieden om van offerte af te komen om andere leverancier te kiezen.

Een jaar moeten wachten op levering en installatie na tekenen offerte en tussentijds niet adequaat geïnformeerd hierover. Dit beschouw ik echt als onacceptabel slechte klantenservice.

Prettige en deskundige installateurs

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over de communicatie. We hebben inderdaad helaas te maken met leveringsproblemen en door drukte is de communicatie naar u toe niet goed verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden u daarom ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak

A.H.Voortman

Scholing storingsmonteurs kan beter,als excuus wrs de nieuwe apparatuur

zeer goede en vakkundige montage van alle componenten, alleen jammer van dat enige slecht gemonteerde kabeltje in de binnen unit, twee storingsmonteurs moesten er mee aan de gang de tweede monteur... zeer goede en vakkundige montage van alle componenten, alleen jammer van dat enige slecht gemonteerde kabeltje in de binnen unit, twee storingsmonteurs moesten er mee aan de gang de tweede monteur vond uiteindelijk de fout.

correct gedragscholing