Zoals eerder vermeld, in maart koopvereenkomst getekend maar sindsdien geen informatie over voortgang traject.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Enerzijds heb ik een prima gesprek gehad met de adviseur van energiewacht maar aangezien ik in maart al de koopovereenkomst heb getekend en er is nog geen zicht is wanneer de opdracht uitgevoerd... Enerzijds heb ik een prima gesprek gehad met de adviseur van energiewacht maar aangezien ik in maart al de koopovereenkomst heb getekend en er is nog geen zicht is wanneer de opdracht uitgevoerd gaat worden. Daarom weet ik niet zeker of ik energiewacht aan zal bevelen.

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijkheid van de informatie. Ook vond ik de kennis van zaken in orde. Ook was de adviseur erg vriendelijk.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan warmtepomponderdelen, waardoor... Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan warmtepomponderdelen, waardoor fabrikanten tijdelijk geen warmtepompen kunnen uitleveren, hebben ook wij helaas te maken met leveringsproblemen. Wij houden onze klanten via mailings op de hoogte van de stand van zaken. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip voor deze overmachtsituatie.

Arjen de Witte

Pomp is nog niet geinstalleerd

hij is nog niet geinstalleerd en weet nog niet hoe de pomp in de praktijk werkt

Geen opmerkingen

goed en eerlijk advies en prijsstelling

eerlijk en openheid

Wel. Om de zeer prettige en deskundige advisering en nakomen van afspraken van Derk Feenstra (adviseur)

Betrokken en deskundig adviseur

Herman

Goede communicatie is cruciaal om klanten tevreden te houden!!!

Oktober 2021 een hybride warmtepomp gekocht. Nog steeds niet geleverd. Energiewacht laat niets van zich horen. Navraag bij Daikin en Intergas gedaan. Wellicht commercieel getint de van hun ontvangen... Oktober 2021 een hybride warmtepomp gekocht. Nog steeds niet geleverd. Energiewacht laat niets van zich horen. Navraag bij Daikin en Intergas gedaan. Wellicht commercieel getint de van hun ontvangen telefonische informatie, maar hun achterstand was maximaal 6 maand geweest!!! Het centrale nummer van Energiewacht weer gebeld. Door een dame vriendelijk te woord gestaan en mij werd toegezegd dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld...... Helaas het bleef stil. De adviseur duurzaamheid maar weer gebeld. Zijn toelichting klinkt niet onlogisch. Ik heb aangegeven dat NIET communiceren met klanten echt niet acceptabel is!!!!!

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van Energiewacht.

Elly Bontekoe-de Jong

Wees alert mbt de communicatie

Nou ja, ik zou graag inhoudelijk reageren, maar na meer dan 7 maanden WACHTEN is de pomp nog steeds niet geleverd.

NIETS

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling, mevrouw Bontekoe. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan... Bedankt voor uw beoordeling, mevrouw Bontekoe. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan warmtepomponderdelen, waardoor fabrikanten tijdelijk geen warmtepompen kunnen uitleveren, hebben ook wij helaas te maken met leveringsproblemen. Wij houden onze klanten via mailings op de hoogte van de stand van zaken en inmiddels hebben wij ook persoonlijk contact met u gehad. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip voor deze overmachtsituatie.

Sneller leveren; we hebben namelijk nog geen warmtepomp gekregen

veel vertrouwen in de Energiewacht

nog geen ervaring mee

Ik wacht al een jaar op de warmtepomp

Wees eerlijk naar de klant. Geef geen valse beloftes af. Geef mensen duidelijkheid.

Ik zou energiewacht niet aanbevelen omdat ze niet onjuiste informatie geven bij een verkoop gesprek. Vertellen dat installaties binnen een bepaalde periode kunnen worden geïnstalleerd. Zodra er... Ik zou energiewacht niet aanbevelen omdat ze niet onjuiste informatie geven bij een verkoop gesprek. Vertellen dat installaties binnen een bepaalde periode kunnen worden geïnstalleerd. Zodra er getekend is wordt je aan het lijntje gehouden is de installatie niet leverbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Tot op heden nog geen positieve ervaring opgedaan, helaas.

De adviseur had direct moeten aangeven dat het niet leverbaar is

Momenteel niet leverbaar

Niks