Het lijkt alsof de monteurs niet op de hoogte waren gebracht van de werkzaamheden die zouden moeten worden uitgevoerd. Een tip is om de dit goed op elkaar af te stemmen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

We waren erg slecht voorbereid op de werkzaamheden die zouden moeten worden uitgevoerd. We hebben vantevoren telefonisch contact gehad met de Energiewacht en het zou 1 dag duren. Het werden echter twee dagen. Daarnaast was ons niet meegedeeld dat alle knoppen op de radiatoren door het hele huis vervangen moesten worden.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een warmtepomp? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen waren vriendelijk.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Goedemorgen
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het geven van goede informatie en het nakomen van gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en dit had beter gecommuniceerd moeten worden. Onze excuses voor het ongemak.

Score voor Energiewacht Warmtepomp: 3/5